הבלוג שלנו
7 סיבות מעולות להשתמש בפרסום נייטיב ממש עכשיו
אם ביקרתם באחד מאתרי החדשות, [marker]הפורומים או הפורטלים הפופולריים באינטרנט ונתקלתם בגלילה אינסופית של המלצות לקריאה נוספת בתחתית הכתבות, כנראה שכבר פגשתם מקרוב את עולם פרסום התוכן, או בשמו המקצועי
מקדמים מוצרי לייפסטייל בארה"ב ואירופה? כדאי להכיר את הרשת החברתית שאתם כנראה עדיין לא משתמשים בה
הרגע הזה שקיבלתם לקוח חדש, ביצעתם שיחה ראשונית, הכנתם קפה והתחלתם בבניית התוכנית האסטרטגית. הראש מייד הולך לערוצי הפרסום המוכרים, הגדולים והפופולאריים ביותר לקידום ממומן, כלומר פייסבוק וגוגל. בשלב הזה המטרה
30 דברים שלמדנו מ-8 שנים של פרסום ממומן בארץ ובחו"ל
אם אתם עוקבים אחרינו באדיקות בשנים האחרונות, בטח תגידו עכשיו "היי, כבר קראתי את המאמר הזה!", ואתם צודקים! חלקית. נכון, לפני כ-5 שנים פרסמנו רשימה של טיפים מקצועיים מהניסיון שלנו,
האם פרסום בפייסבוק זה pull או Push? התשובה תפתיע אתכם
אנחנו הולכים לכתוב פה משהו שיישמע לכם מוזר. זה הולך לערער איזושהי תפיסה בכל הנוגע לחלוקה המסורתית והמקובלת בעולם הדיגיטל בין פרסום Pull – כזה שמוצג בצורה יזומה ביחס לשאילתא
כל מה שרצית לדעת על טיקטוק והתביישת לשאול
נכון ל-2020, טיקטוק מדברת במספרים גדולים – ממש גדולים: כ-800 מיליון משתמשים בממוצע בחודש, 1.65 מיליארד הורדות ומיליארד צפיות ביום (!). אז איך אתם עדיין לא שם? ואיך אתם עדיין
10 דברים שכל עסק צריך לעשות בשיווק בזמן משבר
בכל משבר היוצר האטה כלכלית או הפרה מהותית של שגרת החיים יש השפעה שלילית על עולם העסקים, בין אם בצורה ישירה או בשל אי הוודאות הכללית במשק. אי הוודאות הזו
כיצד השתנה מסע הלקוח בשנים האחרונות ולמה זה עלול להכשיל לכם את הקמפיינים?
מסע הלקוח הוא אמנם הבאזוורד של 2017-2018, אבל בפועל מדובר באחד העקרונות הוותיקים והחשובים בשיווק ופרסום. לפני שנתיים זה היה נראה כאילו כולם גילו לראשונה את עולם המשפכים (funnels) והתחילו
מה עושים כשהלידים מפסיקים להגיע?
בשנה האחרונה חווינו סיטואציה מעניינת עם אחד מלקוחותינו הותיקים ביותר – עסק ותיק הנותן שירות לעסקים גדולים ומבוססים. קמפייינים שעבדו יפה במשך כשנתיים והניבו לידים ועסקאות בצורה סדירה ללא בעיות
חיים מהליד לפה? בלי שיווק מכוון סגירות לעולם לא תגדלו
כיצד אתם קובעים את ההוצאה שלכם על השיווק בדיגיטל? אם התשובה שלכם מבוססת על עלות הליד (Cost per Lead) ולא על עלות סגירת העסקה (Cost per Closing), אתם צריכים לקרוא
לא כל הלידים נולדו שווים – טיפול בלידים על פי מקורות ההגעה שלהם
מי מאיתנו, מנהלי השיווק ומנהלי הקמפיינים הדגולים ביותר, לא מכיר את המקרה הבא; לאחר עבודה קשה ועמל רב, קמפיין מעולה עלה לאוויר. הלידים מתחילים לזרום, הכול נראה מבטיח, ואז מגיע
רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר
מוכנים לקבל תוצאות שלא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם?
יאללה, הקפה מתקרר