קריירה באורטל דיגיטל

כמה טוב שבאתם הביתה!

עבדנו קשה ובנינו צוות של מאדר פאקרז מקצוענים, מנוסים ומיומנים עם המון וותק, ניסיון וכישרון. החלטנו שאנחנו לא הולכים לתת שירותי דיגיטל סבירים או טובים, אלא שירותי דיגיטל מדהימים ומקיפים עם תוצאות שגורמות ללקוחות לשלוח לנו בקבוקי וויסקי וכרטיסי טיסה לאיטליה (סיפורים אמיתיים, אנחנו לא צוחקים).
אנחנו תמיד מחפשים את האנשים המוכשרים ביותר שיצטרפו למשפחה שלנו. כדאי לדעת שבאורטל דיגיטל, מקצועיות, ניסיון וכישרון יביאו אתכם רחוק, אבל גם קריצה, אישיות ייחודית וחוש הומור מפותח.

חושבים שמצאתם את הבית המקצועי הבא שלכם?
יש סיכוי טוב שאתם צודקים!

תעיפו מבט על כמה תמונות אווירה בשביל להבין כמה כיף פה
ומיד אחריהן תוכלו לראות את המשרות הפנויות אצלינו כרגע ולהגיש מועמדות

משרות פנויות

מנהלי קמפיינים למשרדנו בקדימה

אנחנו לא נאס"א, גן חיות או מנזר בודהיסיטי, לכן אנחנו לא מחפשים תותחים, ולא נינג'ות חלל, לא סמוראים וגם לא חיות טרף (אריה, דרקון, נמר, פנתר, מה שבא לכם). אנחנו מחפשים אנשים טובים, שיש להם ניסיון משמעותי, של 2-3 שנים לפחות, בניהול קמפיינים בפייסבוק ובמערכות פרסום נוספות (גוגל, אאוטבריין/טאבולה ואחרות).

אנחנו מחפשים אנשים שניהלו תקציבים ולקוחות מכל מיני סוגים, כתבו מודעות, השיגו תוצאות (וגם נכשלו קצת לפעמים, כי אלה החיים). אנשים שרוצים ליהנות מהעבודה שלהם, ולהיות חלק מסוכנות דיגיטל שעובדת קצת אחרת 🙂

דרישות פורמליות:

  • לפחות 2-3 ניסיון בפרסום משמעותי בגוגל ופייסבוק.
  • ניסיון קודם מסוכנות דיגיטל ו/או ניסיון משמעותי בניהול לקוחות קצה.
  • ראש טוב על הכתפים וחוש הומור בריא.
  • דברים שיהוו יתרון משמעותי:
  • היכרות טובה וניסיון בקידום בטאבולה ואאוטבריין
  • ניסיון באיקומרס וניהול תקציבים גדולים
  • ניסיון מעשי ושליטה טובה בגוגל אנליטיקס ותג מנג'ר
  • אנגלית משובחת

דברים (נחמדים) שפחות חשובים לנו:

תעודות יפות, דיפלומות מפונפנות, קורסים יוקרתיים ותארים מתקדמים.

יאללה, לחצו כאן והגישו מועמדות עוד היום

קופירייטרים מוכשרים

אנחנו זקוקים לקופירייטרים מוכשרים, שכתיבה היא טבע שני עבורם מאז שהם זוכרים את עצמם, ניסיון בעולמות השיווק והפרסום, אבל לא פחות חשוב מזה – חשיבה חדה ושנונה, יכולת מופלאה של התבטאות בכתב, יכולת מחקר עצמי ולמידה מהירה.

איזה קופירייטרים אנחנו מחפשים? כאלו שמכירים ומבינים את עולם הדיירקט ריספונס מרקטינג, או כאלו שלא באמת יודעים מה זה דיירקט ריספונס, רצים לגוגל ותוך שבוע חוזרים אלינו מורעלים מהחיים שלהם על הדבר הזה. צמאים ללמוד וצמאים לדעת.

מה עושים תכלס?

המון מחקר! פוגשים תחומים חדשים ברמה היומיומיות וצריך לדעת ללמוד מהר ולכתוב על התחום בצורה משכנעת. כתיבה כזו שמי שיקרא את הטקסט, יבין שיש מומחה בצד השני.

  • כותבים מאמרים שגורמים לאנשים לשנות את דעתם או להשאיר פרטים.
  • כותבים ומתכננים דפי נחיתה מהחלל. כאלו שמביאים לאנשי המכירות לידים מעולים ומייצרים מכירות.
  • כותבים מודעות לפייסבוק, גוגל, אאוטבריין וטאבולה.

שימו לב – אנחנו מגייסים במשרה מלאה בלבד, למשרדינו בקדימה ו/או בתל אביב. סורי אבל מתכונת פרילנס לא מתאימה לנו פה.

דרישות פורמליות:

  • לפחות שנתיים ניסיון בכתיבת קופי מגוון ללקוחות עסקיים (מאמרים וכתבות, דפי נחיתה, מודעות פייסבוק)
  • היכרות טובה עם עולם הדיירקט-ריספונס ופרסום פרפורמנס
  • תיק עבודות מגוון שכולל לפחות 2-3 דוגמאות שונות של קופי שנכתב ללקוחות עסקיים

דברים שיהוו יתרון משמעותי:

יכולת כתיבה מקצועית ומבוססת באנגלית, כולל שליטה בדיאלקטים שונים.

  • שפות נוספות
  • היכרות טובה וניסיון בעולם הסושיאל בפייסבוק.

דברים (נחמדים) שפחות חשובים לנו:

  • תעודות יפות, דיפלומות מפונפנות, קורסים יוקרתיים ותארים מתקדמים.

שימו לב! פניות ללא תיק עבודות, הכולל לפחות 3 דפי נחיתה ללקוחות שונים ולפחות 3 כתבות פרסומיות שונות לא ייענו

יש לכם את זה? מוזמנים להמם אותנו בכתיבה המשובחת שלכם ולהגיש מועמדות.

דילוג לתוכן