הבלוג שלנו
למה הפרסום בפייסבוק מתייקר והחשיפה האורגנית ממשיכה לרדת
שתי מגמות מאוד בולטות מטרידות את כל מי שעוסק בשיווק בפרסום בפייסבוק לסוגיו – הירידה המתמדת בחשיפה האורגנית מצד אחד והעלייה המתמשכת במחירי הפרסום מהצד השני. רבים הקולות הנשמעים המאשימים
סליחה, יש לך קליקבייט?
כמה מילים על כותרות ממירות שאי אפשר להתעלם מהן אנחנו העוסקים בשיווק ובפרסום, נאבקים על תשומת הלב של הגולש על בסיס יומי. אנחנו מעלים מודעות, פוסטים ומאמרים כל יום, כל
10 דברים גרועים לעשות בשיווק במייל
ומה מומלץ לעשות במקומם מפעם לפעם נשמעים קולות המספידים את המייל בתור אפיק שיווקי (עוד מישהו חשב הרגע על מאמרי ההספדה ל-SEO ולניוזלטר?) ובכל זאת מדובר במדיה חיה ובועטת שרלוונטית
מה אסור, מה מותר ומה גבולי בפרסום בפייסבוק
ירים את ידו מי שעמל שעות על קמפיין פרסום, כתב קריאייטיב מפוצץ, הרים דף נחיתה מדהים, העלה לאוויר ו…….קיבל את הנקודה האדומה, שזה בערך המקבילה של blue screen of death
הפאשלה האחת שאתם ממש לא רוצים לעשות בקמפיין
ואיך להימנע ממנה אני הולך לפתוח פה בסיפור קצר – תישארו איתי ל-5 דקות בערך, אני מבטיח שיש מוסר השכל מעניין בסוף הסיפור הזה. ממש לא מזמן מצאתי את עצמי
עושים סדר בבלאגן – פאואר אדיטור, ביזנס מנג'ר ואדס מנג'ר
מדריך היכרות עם כלי השיווק של פייסבוק לעסקים בראשית הפרסום בפייסבוק היה האדס מנג'ר, פשוט, חמוד ואינטואטיבי בצורה בלתי רגילה. להעלאת מודעה היה בדיוק מסך אחד – בחלק העליון בוחרים
מילון המונחים הגדול לשיווק דיגיטלי
כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי במקום אחד שפה משותפת היא חלק מרכזי בכל תחום מקצועי ועולם השיווק הדיגיטלי אינו שונה בהקשר הזה. אינספור מונחים, ראשי תיבות, הגדרות ושמות
10+ כלים מעולים לשיווק בפייסבוק
שיעשו לכם חיים קלים המדיה החברתית מאפשרת לנו להגיע אל קהל היעד המדויק ביותר שלנו עם כלי שיווק ופרסום מאוד אפקטיביים וכלים מובנים לניתוח הפעילות שלנו והתנהגות הגולשים. יחד עם
איפה ואיך לומדים שיווק דיגיטלי?
המדריך המקיף בישראל ללימוד עצמי של שיווק דיגיטלי תחום השיווק הדיגיטלי הוא ללא ספק אחד הנחשקים ביותר בעת הנוכחית. אנשים מכל קצוות הקשת ובכל טווחי הגילאים רוצים ללמוד שיווק דיגיטלי
תפסיקו לחפש את המודעות שלכם בגוגל!
כי זה יכול לעשות לכם נזק כשמקימים קמפיין ברשת החיפוש של גוגל, אפשר מייד עם העלאת הקמפיין לאוויר ליהנות מסיפוק מיידי. מייד כשרואים שהמודעות מאושרות והקמפיין פעיל, מה עושים רוב
רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר
מוכנים לקבל תוצאות שלא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם?
יאללה, הקפה מתקרר