הבלוג שלנו
לייצר גידול של 25% בשנה? ככה עשינו את זה
הסיפור הבא מבוסס על סיפור אמיתי, של לקוח אמיתי. כמובן שחלק מהפרטים טושטשו למען העלילה. רשת המונה 5 סניפים פיזיים במרכז הארץ לצד אתר איקומרס גדול. המוצר המרכזי של הרשת
ממשק Attribution החדש בפייסבוק – מדריך היכרות והקמה ראשונית
איך פייסבוק טרפה לגוגל את הקלפים! ממש לפני כמה ימים פייסבוק הכריזו על מוצר/ממשק חדש שמספק מידע יקר ערך למפרסמים – ניתוח תנועת גולשים ומקורות המרה מרובי ערוצים. לפני שנצלול
איך חווית האופליין של הלקוח תוקעת לכם את הקמפיינים בפייסבוק
הדבר הכי חשוב שלא ידעתם על הפעילות העסקית שלכם בפייסבוק תחזיקו חזק ותנו לי כמה רגעים לחזור רגע לכמה מעקרונות הבסיס של פייסבוק לפני שאני צולל לאחד המאמרים החשובים שתקראו
איך אנחנו משתמשים בכללים אוטומטיים לניהול תקציבים גדולים
ועוד כמה טיפים של זהב שפשוט אסור לפספס אחרי שנים ארוכות של ניהול קמפיינים וכמה מיליונים טובים (דולרים, שקלים, זה לא באמת עקרוני) שעברו לי תחת הידיים, אפשר להגיד שלמדתי
מרגישים אבודים? באנו לעשות סדר
המדריך המלא לכל מיקומי המודעות בפייסבוק התחלתם לבנות קמפיין חדש בפייסבוק ועכשיו אתם עומדים בפני השאלה הגורלית: מה המיקום הטוב ביותר עבור הקמפיין שלכם? האם זה בניוזפיד? באינסטגרם? בעמודה הימנית
50 חוקי הברזל ללקוח ששוכר שרותי שיווק ופרסום בדיגיטל
אלה 50 הכללים שכדאי לבדוק ולהקפיד עליהם בתהליך ההתקשרות עם סוכנות פרסום: זה קורה יותר ויותר לאחרונה. בעל עסק שפונה אלינו, תמיד עם סיפור דומה: רציתי להחליף את סוכנות הפרסום
איך לזהות מתקפת פישינג (דיוג) בפייסבוק
מדריך מלא ומקיף כיצד להימנע מהונאת הרשת הנפוצה והמסוכנת אורית היא בעלת עסק קטן המפרסמת את עסקיה בפייסבוק בהצלחה כבר תקופה ארוכה, בין השאר גם במודעות ממומנות. לפני כחודשיים ראתה
4 פיצ'רים בממשק AdWords החדש שכדאי לכם להכיר
זה בטח יהיה שונה ממה שאתם רגילים לקרוא אצלנו, אבל כאלה אנחנו… מפתיעים! לרוב אנו נוהגים לפרסם מאמרים הנוגעים לפרסום בפייסבוק, הפעם אנו לוקחים אתכם למגרש אחר לגמרי. בניגוד לפייסבוק, שמהווה
איך לכתוב פוסט שיגרום ללקוחות שלכם להתאהב בכם
מערכת יחסים של לב פתוח כולם רוצים לכתוב את הפוסט הויראלי הבא שיביא להם עוד לקוחות, קהל, לידים, תנועה – תקראו לזה איך שבא לכם.. :) כולם רוצים הכרה, הצלחה,
10 טיפים לדף נחיתה מנצח
מהמומחים של אורטל דיגיטל שימוש בדפי נחיתה הוא אחד הכלים הנפוצים לשיווק בעולם הדיגיטל. מטרותיו של דף נחיתה הן מכירת מוצר או שירות מסוימים, אם במקום ואם באמצעות השארת פרטים
רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר
מוכנים לקבל תוצאות שלא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם?
יאללה, הקפה מתקרר