הבלוג שלנו

תפסיקו להשתמש לא נכון בעדויות בפרסום!

תפסיקו להשתמש לא נכון בעדויות בפרסום! משתמשים בעדויות בקמפיינים ובדפי הנחיתה שלכם? בואו לגלות כמה העדויות שלכם באמת שוות

פרסום ושיווק הם כלים שעיקר מהותם לשכנע לקוח פוטנציאלי מעל לכל ספק שחייו צפויים להשתפר בצורה ניכרת אם רק יקנה מאיתנו את המוצר או השירות שלנו. הגביע הקדוש של מאמצי

הדור הבא של העדויות: עדיין לא משתמשים ב-UGC?

הדור הבא של העדויות: עדיין לא משתמשים ב-UGC? הכירו את הכלי הפרסומי שהולך להקפיץ לכם את התוצאות בקמפיינים למחוזות חדשים

לכולנו ברור שעדויות אמיתיות של לקוחות מרוצים הן אחד הכלים הכי שימושיים בארסנל של כלי הפרסום שלנו. מה יעזור ללקוחות פוטנציאלים לקבל החלטה יותר מאשר אנשים כמוהם, שכבר קנו, השתמשו,

איך להקים קמפיין בטיק טוק שבאמת עובד?!

כל מי שמפרסם בממומן שוחה באותה הביצה יחד עם כל המתחרים שלו וכולנו יודעים כמה השוק נהיה צפוף ותחרותי. אחת לתקופה צצה הזדמנות נדירה שעשויה לייצר יתרון משמעותי למתחרה הראשון

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

מוכנים לקבל תוצאות שלא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם? 
יאללה, הקפה מתקרר

דילוג לתוכן