הבלוג שלנו
המרגלים: האם אתם מכירים את העוקבים השקטים שלכם?
הנה עובדה שגם פייסבוק לא רוצה שתדעו. עוקבים אחריכם. אני לא מדבר על האח הגדול או על הביון הרוסי, אלא על אנשים שונים שעוקבים אחריכם באדיקות, אבל הם לא רוצים
פרסום ממומן בטיקטוק – למי זה מתאים, ואיך זה עובד? מעודכן ל-2024
עדכון 2024: ב-4 השנים שעברו מאז שכתבנו את הפוסט הזה, מערכת הפרסום בטיקטוק זכתה לאינספור שדרוגים ושיפורים, גם בממשק הטכני, גם ביכולות המעקב ובהתאם לכך גם בביצועים והתוצאות. המערכת אמנם
תפסיקו להשתמש לא נכון בעדויות בפרסום! משתמשים בעדויות בקמפיינים ובדפי הנחיתה שלכם? בואו לגלות כמה העדויות שלכם באמת שוות
פרסום ושיווק הם כלים שעיקר מהותם לשכנע לקוח פוטנציאלי מעל לכל ספק שחייו צפויים להשתפר בצורה ניכרת אם רק יקנה מאיתנו את המוצר או השירות שלנו. הגביע הקדוש של מאמצי
הדור הבא של העדויות: עדיין לא משתמשים ב-UGC? הכירו את הכלי הפרסומי שהולך להקפיץ לכם את התוצאות בקמפיינים למחוזות חדשים
לכולנו ברור שעדויות אמיתיות של לקוחות מרוצים הן אחד הכלים הכי שימושיים בארסנל של כלי הפרסום שלנו. מה יעזור ללקוחות פוטנציאלים לקבל החלטה יותר מאשר אנשים כמוהם, שכבר קנו, השתמשו,
איך טיקטוק משנה את כללי המשחק: הכירו את החוקים החדשים של קריאייטיב לפרפורמנס
טיקטוק כבר מזמן יצאה מגבולות הגימיק והפכה להיות פלטפורמת מדיה חברתית בולטת, בועטת ומרכזית בחיים של כולנו. עם כ-2 מיליארד משתמשים בעולם נכון להיום, טיקטוק יצרה סטנדרט חדש בכל הנוגע
איך להקים קמפיין בטיק טוק שבאמת עובד?!
כל מי שמפרסם בממומן שוחה באותה הביצה יחד עם כל המתחרים שלו וכולנו יודעים כמה השוק נהיה צפוף ותחרותי. אחת לתקופה צצה הזדמנות נדירה שעשויה לייצר יתרון משמעותי למתחרה הראשון
ממחזור חודשי של 250,000 למחזור חודשי של 750,000 תוך 5 חודשים – סיפור מקרה
*שימו לב – אותו האפקט גם עם עסקים שמפרסמים בתקציבים נמוכים יותר. לקוח שהגיע אלינו עם תקציב מעניין מאוד. מוציא כארבעים אלף ומאשר עד שישים אלף עם מגבלה על מחיר
כך תגייסו לידים איכותיים במיוחד במחירים חסרי תקדים. הדור הבא של הדיגיטל כבר כאן.
במציאות שבה הקהל מודע יותר לפרסום נהיה קשה יותר ויותר להמשיך ולגייס לידים איכותיים במחיר אטרקטיבי. המפרסמים המתקדמים שכבר הבינו את הנושא התקדמו לערוץ פרסום חדש ומסקרן שנותן נוקאאוט רציני
כל מה שצריך לדעת על עדכון iOS14.5 של אפל ופרסום בפייסבוק
אחת לכמה שנים מתרחשת רעידת אדמה בעולמות הפרסום הדיגיטלי, והרעידה הנוכחית חזקה במיוחד. לפני בערך חצי שנה התחילו לרוץ שמועות, שמהר מאוד הפכו להכרזות רשמיות ודרמטיות: אפל הולכת לשחרר עדכון
Doing Outbrain Like a Boss – ניהול קמפיינים באאוטבריין למתקדמים
זוכרים את המאמר האחרון שלנו על פלטפורמות הנייטיב? אז הוא עשה די הרבה רעש (חיובי כן? תמיד חיובי), ופנו אלינו כמה לקוחות מעניינים שרצו להצטרף לחגיגה, וכיאה לאורטל דיגיטל, כשמזמינים
רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר
מוכנים לקבל תוצאות שלא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם?
יאללה, הקפה מתקרר