הבלוג שלנו
9 טיפים להגדלת הפעילות האורגנית בדפים עסקיים בפייסבוק
בלי להשקיע שקל אחד בקמפיין ממומן דפים עסקיים בפייסבוק "סובלים" מחשיפה אורגנית מוגבלת. ניכר שבפייסבוק מנסים בכל דרך לגרום לנו לפרסם באופן ממומן, וכמה שיותר! יחד עם זאת, זו לא
כיצד לחבר את דפי הנחיתה של Pagewiz עם מערכת הדיוור אקטיב טרייל
המדריך המלא לאינטגרציה בין המערכות אנחנו שמחים להציג לכם מדריך אינטגרציה מפורט של מערכת דפי הנחיתה פייגויז (Pagewiz) עם מערכת הדיוור המתקדמת של אקטיב טרייל (Activetrail). מדריך זה מחולק לשני
5 שיטות שונות להגדלת מספר האוהדים של עמודי פייסבוק
כל מי שמנהל עמוד פייסבוק מכיר את זה, את הרצון המתמיד להגדיל את כמות האוהדים. השאיפה הזו ברורה ונכונה, כל עוד מקפידים על הרלוונטיות של הלייקים לתחום העיסוק של הדף.
"עושים סדר" – סידור קמפיינים בפייסבוק על פי תגיות
הכלי שעושה סדר בניהול קמפיינים מורכבים כל מי שהריץ השקות או עובד בהיקפים גדולים עבור הלקוחות שלו מכיר את הבלאגן שנוצר באיזשהו שלב בחשבון. כל "פרוייקט" של הלקוח דורש להקים מספר
איך מודדים הצלחה בשיווק דיגיטלי
תשאלו כל מנהל שיווק, מנהל דיגיטל ובוודאי סוכנויות ומשרדי פרסום, מהו היתרון הבולט של שיווק דיגיטלי על פני השיווק ה'מסורתי', ובדרך כלל התשובה שתקבלו היא שבדיגיטל, הכל מדיד וקל יותר
הגדרת המרה מותאמת אישית בפייסבוק
ב-10 צעדים פשוטים (או פחות) מעקב המרות עומד בליבו של כל קמפיין שיווק דיגיטלי שמטרתו להשיג לידים או מכירות – זהו המדד שעל פיו אנחנו יודעים שהפרסום שלנו עובד ומשיג
יצירת קהל לפרסום בפייסבוק על בסיס רשימות תפוצה
ב-10 צעדים פשוטים (או פחות) אחד מערוצי השיווק הדיגיטאלי הנפוצים ביותר היום הוא רשימת תפוצה. איזה לקוח יותר פוטנציאלי ממי שרוצה לקבל מכם ערך, נרשם באופן פעיל לרשימת התפוצה שלכם ועוקב אחרי
הסוד לניהול קמפיינים בפייסבוק לפי פרדוקס הבריכה
הדרך הנכונה לנהל תקציבים בצורה שמביאה תוצאות לאורך זמן לפני שאנחנו צוללים פנימה למאמר, גילוי נאות. הגישה הזו לניהול קמפיינים שאנחנו הולכים לתאר במאמר הבא, לא מופיעה בשום מדריך רשמי
תזמון מודעות פייסבוק לפי אזורי זמן שונים
פייסבוק שמים קץ לחישובים הידניים ומכניסים את אחד השינויים שכל מפרסם ייחל לו השינוי המיוחל סוף סוף מגיע! תזמון מודעות לפי אזורי זמן שונים מאזור הזמן של חשבון המודעות. קיבלתם
כלי ה"חיפוש והחלפה" בקמפיינים בפייסבוק
הכלי שחסך לנו מאות שעות עבודה בשנה האחרונה טרחתם, עבדתם והרמתם קמפיין ענק, השקעתם בקריאטיב מנצח, בבניה של וריאציות שונות למודעות ושמתם הכל בתוך סטים מפוצלים לטירגוטים שונים. פשוט קמפיין מהסרטים. ואז
רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר
מוכנים לקבל תוצאות שלא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם?
יאללה, הקפה מתקרר