הבלוג שלנו

​איך מודדים הצלחה בשיווק דיגיטלי

תשאלו כל מנהל שיווק, מנהל דיגיטל ובוודאי סוכנויות ומשרדי פרסום, מהו היתרון הבולט של שיווק דיגיטלי על פני השיווק ה'מסורתי', ובדרך כלל התשובה שתקבלו היא שבדיגיטל, הכל מדיד וקל יותר

הגדרת המרה מותאמת אישית בפייסבוק

ב-10 צעדים פשוטים (או פחות) מעקב המרות עומד בליבו של כל קמפיין שיווק דיגיטלי שמטרתו להשיג לידים או מכירות – זהו המדד שעל פיו אנחנו יודעים שהפרסום שלנו עובד ומשיג

תזמון מודעות פייסבוק לפי אזורי זמן שונים

פייסבוק שמים קץ לחישובים הידניים ומכניסים את אחד השינויים שכל מפרסם ייחל לו השינוי המיוחל סוף סוף מגיע! תזמון מודעות לפי אזורי זמן שונים מאזור הזמן של חשבון המודעות. קיבלתם

כלי ה"חיפוש והחלפה" בקמפיינים בפייסבוק

הכלי שחסך לנו מאות שעות עבודה בשנה האחרונה טרחתם, עבדתם והרמתם קמפיין ענק, השקעתם בקריאטיב מנצח, בבניה של וריאציות שונות למודעות ושמתם הכל בתוך סטים מפוצלים לטירגוטים שונים. פשוט קמפיין מהסרטים. ואז

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

מוכנים לקבל תוצאות שלא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם? 
יאללה, הקפה מתקרר

דילוג לתוכן