הבלוג שלנו

10+ כלים מעולים לשיווק בפייסבוק

שיעשו לכם חיים קלים

המדיה החברתית מאפשרת לנו להגיע אל קהל היעד המדויק ביותר שלנו עם כלי שיווק ופרסום מאוד אפקטיביים וכלים מובנים לניתוח הפעילות שלנו והתנהגות הגולשים. יחד עם זאת ישנם לא מעט מרכיבים ונתונים שזקוקים לדחיפה ותגבור כדי להקל על תהליכי השיווק והפרסום שלנו, במיוחד כשאנחנו מתחילים לנהל חשבונות מרובים.

אספנו עבורכם 10 כלים שימושיים שיעזרו לכם לקדם את הפעילות העסקית והשיווקית בפייסבוק.

תכנון פוסטים ושיתוף תכנים

הוטסוט – Hootsuite

אחד הכלים הפופולאריים לניהול של עמודי פייסבוק מרובים, תכנון ופרסום פוסטים בכל אפיקי המדיה החברתית, אורגנית או ממומנת וריכוז נתונים. הכלי מאפשר לתכנן ולפרסם פוסטים בעמודים, להוציא לפועל קמפיינים ותחרויות,לנטר את פעילות המותג ברשתות חברתיות ולרכז נתונים רבים אודות פעילות המידע החברתית שלכם בדשבורד שימושי אחד.

פוסט פלנר – Postplanner

כלי חביב למחקר שוק שמאפשר לנו לבדוק איזה תוכן "חם" מסתובב עכשיו ברשת. הכלי סורק את הרשת החברתית ומאתר את תכנים, מתחום שאתם תגדירו, שיצרו את ה- באזז הכי משמעותי ומאפשר לכם לשתף אותם ואפילו לתזמן את הפרסום.

פוסט קרון – Postcron

הכלי החביב הזה יאפשר לכם ליצור פוסט, להוסיף לוגו Watermark לתמונות ולפרסם את הפוסט לכל הנכסים שלכם ברשתות החברתיות בלחיצה אחת! פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר +G ואחרות.

יש לא מעט כלים כאלו אך הכלי הזה פשוט, קל ונוח במיוחד.

אגורה פולס – Agora Pulse

כלי לניהול כל הנכסים שלכם במדיות החברתיות השונות במקום אחד! כך כל תיבות ההודעות, כלי ניתוח הנתונים וכל המידע מנוהל במקום אחד ולכם יהיה קל יותר לנתח את הפעילות השיווקית חוצת הפלטפורמות שלכם.

דראם אפ – Drum Up

הכלי הזה הוא שילוב של שיווק תוכן ורשתות חברתיות שיעזור לכם למצוא את התכנים הרלוונטיים והאפקטיביים ביותר עבור הקהל שלכם. זהו כלי למחקר תוכן והמלצות ליישום באסטרטגיה השיווקית שלכם.

ניתוח נתונים בפעילות אורגנית וקמפיינים בפייסבוק

אוריבי – Oribi

סטארטאפ ישראלי חדשני המתחבר לחשבונות הפרסום שלכם ומציג ניתוח מעמיק של ביצועי הקמפיינים. המערכת מאפשר לחסוך את הסרבול הכרוך בבניית דוחות מותאמים ונבירה בדוחות האינסופיים של מערכת הפרסום בפייסבוק ובמקום זאת מציגה דשבורד ידידותי ומרוכז עם כל מה שחשוב לדעת. המערכת יודע לסמן ולהתריע על נקודות עניין חשובות ומסייעת לקבל הכוונה ומיקוד לתהליכי האופטימיזציה של הקמפיינים.

יש לציין שהמערכת מתאימה במיוחד לחשבונות עם קמפיינים מרובים והוצאה גבוהה.

קומפאס – Compass

כלי שמסייע למפרסמים לזהות ביתר קלות מה עובד בקמפיינים שלהם וגם את מה שלא! ההתחברות קלה ופשוטה באמצעות הזנת כתובת המייל ובחירת הקמפיין שלכם. לאחר עיבוד הנתונים המערכת תפיק עבורכם דוח צבעוני ונוח לקריאה שמפרט באופן ברור את התנהלות מסע הפרסום

לייק אנלייזר – Like Analyzer

רוצים לחקור קצת את הדפים העסקיים של המתחרים שלכם? עם הכלי הזה תוכלו לעשות זאת בקלות ובאנונימיות.

הכלי מאפשר ניתוח ובקרה של דפים עסקיים בלי שתצטרכו לספק פרטי גישה ובלי להתחבר למשתמש שלכם בפייסבוק. כל מה שצריך זה להזין קישור לדף העסקי המבוקש ותקבלו דוח שמנתח את הדף באופן די מפורט, כמות לייקים, מספר פרסומים בשבוע אחוז הגידול במעורבות, כמה סוגי פרסומים ומאיזה סוג (קישור, תמונה, וידאו וכד') ועוד המון אינפורמציה לגבי הדף ואפילו עם המלצות לביצוע.

כל כל פרמטר שאתם טובים בו  יסומן לכם בירוק וכל מה שאתם יותר חלשים בו יסומן באדום, כך תוכלו באופן ויזואלי לבחון במהירות את התנהלות הדף ולדעת באילו תחומים אתם יכולים לשפר את הדף שלכם ואם אתם בודקים דפי מתחרים תוכלו לדעת מה נקודות החולשה של הדפים שלהם.

הברומטר לדפי פייסבוק – Facebook Page  Barometer

אחד הטובים! רוצים נתונים על חשיפה אורגנית, מעורבית, ויראליות, אחוז החשיפה שלכם או יחס ההקלקות (CTR) ואת כל זה להשוות לדפים אחרים?  זה הכלי שעושה זאת!

הכלי משווה בין אתרים בסדר גודל דומה של נפח פעילות ומראה לכם איפה אתם נמצאים ביחס למתחרים שלכם!

ניהול פעילויות בעמוד העסקי בפייסבוק

וובוקס – Woobox

כלי וותיק ומגניב שיאפשר לכם ליצור ים של פעולות מול הדף העסקי שלכם. בכלי יש מגוון של אפליקציות לאיזו פעילות שיווק או פרסום שתרצו: אלמנטים לשימוש בתחרויות, הגרלות, פרסום קופונים וכד'.

בא לכם ליצור שאלון מגניב, חידון, QUIZZ? עם וובוקס תוכלו! ועוד לא דיברתי על אפשרויות לייצוא והעברה של נתונים כמו שיתופים ולייקים, להקים קמפיינים וליצור טאבים משלכם בדפים העסקיים שלכם

כלי התחרויות – Facebook Timeline Contest

כל מי שעורך תחרויות בפייסבוק מבין את הצורך בכלי שיעזור לכם ליצור את התחרויות ולנתח בצורה קלה ונוחה את התוצאות שלה.

עם הכלי הזה תוכלו ליצור 3 סוגי פעילות: הגרלות, חידונים, תחרויות תמונות.

שימו לב!!!!  
כל הגרלה כפופה לחוקי המדינה בנושא ולתקנון של פייסבוק אז תהיו זהירים ומדוייקים ותשמרו על עצמכם. באופן כללי איננו ממליצים על הגרלות ככלי לקידום עסקים בפייסבוק, בייחוד לא כאלו המתנות את הזכייה בלייק לעמוד או שיתוף.

כלים לעיצוב לפייסבוק ומדיה חברתית

קנבה – Canva

כולנו כבר יודעים שבלי תמונה מושכת יהיה קשה מאוד לתפוס את תשומת הלב של הגולשים. האתר הזה  מאפשר לכם לעצב את הקריאייטיב שלכם בצורה קלה ונוחה. תוכלו לעצב כמעט כל תמונה לכמעט כל פוסט או פרסום בנוחות ובקלות ואת העיצובים שלכם תוכלו להוריד למחשב או לשתף ישירות מהמערכת.

סטנסיל – Stencil

כלי מדליק ופשוט מאוד לשימוש לעיצוב חומרים גרפיים למדיה חברתית. בסטנסיל תמצאו תבניות של גדלים מוכנים מראש לכל סוגי הפרסומים במדיה החברתית – תמונות קאבר, מודעות, פוסטים וגדלים נוספים. המערכת מציעה גמישות רבה בעיצוב, כולל אפשרות להוסיף פונטים משלכם וכן תמונות סטוק לשימוש חופשי. מומלץ מאוד!

לסיכום, כמו שציינו בהתחלה – חלק מהכלים שהזכרנו הם חינמיים וחלקם בתשלום, תראו מה מציע כל אחד מהם ותבחרו בהתאם. יש עוד המון כלים מעולים שיעזרו לכם לנהל בצורה יותר אפקטיבית את השיווק הדיגיטלי אבל מה לעשות… אי אפשר להקיף את כולם במאמר אחד.

מציע לכם להתנסות בכלים ולראות מה מתאים לכם יותר ומה פחות, יתכן שתמצאו כלי אחר שעובד בשבילכם וזה גם בסדר.

יש לכם המלצה חמה על כלי חשוב וחיוני שלא הזכרנו כאן? רשמו לנו בתגובות בתחתית העמוד!

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

הכוח שלנו הוא לתרגם את כל המילים היפות במאמרים האלה לתוצאות בעסק שלך.
בעניין? אולי כדאי שנדבר.

דילוג לתוכן