כמה מילים על כותרות ממירות שאי אפשר להתעלם מהן
אנחנו העוסקים בשיווק ובפרסום, נאבקים על תשומת הלב של הגולש על בסיס יומי. אנחנו מעלים מודעות, פוסטים ומאמרים כל יום, כל היום, בתקווה שקהל היעד שלנו יעצור את הגלילה האינסופית שלו דווקא על המודעה שלנו.
איך עושים את זה? קריאייטיב חריף ומושך, טקסטים שקולעים בול בפוני וכותרת מפוצצת שאומרת לגולש עצור הכל ותקרא כי זה בדיוק מה שאתה צריך.
אולי הרשימה הזאת נראית לכם כמו צ'קליסט של קליקבייט לכל דבר ועניין, אבל אם המוצר שלכם מתאים לקהל והקריאייטיב מתאים לכותרת, זה יכול להיות סיפור הצלחה. אז תשקיעו הרבה מחשבה בחיבור בין כל המרכיבים והופ, אולי יחסי ההמרה שלכם ירקיעו לשמיים.
אז במיוחד בשבילכם, כתבנו כמה דוגמאות לכותרות שעושות בדיוק את זה.
כל שעליכם לעשות זה למצוא את הכותרת שמתחברת למוצר שלכם כמו כפפה למנתח, ולשנות את התוכן שיהיה הכי הכי רלוונטי.
מודעות HOW TO:
למה זה עובד?
בעיקר כי הגולשים מבינים שמישהו כבר ניסה והצליח.
בעגה/שפה המקצועית זה נקרא "הוכחה חברתית"– אני הצלחתי, בוא גם אתה להצליח!
- איך עשיתי אקזיט ב 15 ימים
- איך למצוא את ההצלחה
- איך לשנות את התזונה שלך מקצה לקצה
- איך ליצור פניות כדי לקבל לקוחות
- איך להשתמש בפרסום כדי לבלוט מעל כולם
- איך לאכול בצורה נכונה
- איך להיפטר מהתנגדויות ביעילות
- איך לפתוח עסק ועדיין לשרוד
- איך הרמתי את העסק שלי בעזרת הרשתות החברתיות
מודעות עם מדריכים להורדה:
כי מה יותר טוב מלקצור את הפירות של מישהו אחר?
זה חוסך זמן לא מבוטל של חיפוש מידע ולמידה עצמית מייגעת. זמן=כסף ולכן יש כאן 100% רווח!
- המדריך המלא לניהול לקוחות
- המדריך האולטימטיבי / היחיד לפרסום נכון
- פרסום בגוגל: המדריך למתחילים
- עשה זאת בעצמך: המדריך לאכילה בריאה
- [להורדה בחינם]: המדריך המלא לתזונה בריאה
- המדריך המלא והמעודכן לחופש כלכלי
- [הורד עכשיו בחינם]- איך למכור עגבניות ולצאת לפנסיה
דברו תכל'ס, דברו במספרים:
למה זה עובד?
למה לקרוא מדריכים ארוכים אם מישהו כבר סיכם לי את זה לנקודות.
תכל'ס? אני הייתי מקליק:
- 10 הטרנדים החמים של 2017
- 5 טריקים בניהול קמפיין שצריך לנסות ממש עכשיו
- 5 מודעות חדשות שאתם חייבים לעשות
- 5 שאלות שאתה צריך לשאול את עצמך לפני קמפיין
- 5 מאמרים שאתה חייב לקרוא כדי להיות איש מכירות מוצלח
- 5 עובדות חשובות על ניהול עסק תקין
- 5 דוגמאות שיעזרו לך בניהול עסקי
- 5 רעיונות לקידום אישי
- 5 הסיבות שהמכירות לא מצליחות
- 5 טיפים של מקצוענים
- שיווק נכון: 5 הדברים שמנהל השיווק שלך לא מגלה
- בניית קהלים- 4 טיפים לפרסום מוצלח
- 10 החוקים לעסק מוצלח
- 3 הסודות שלא אומרים לך על ניהול חשבון הבנק
- מוזר אבל זה עובד! 5 עובדות על אכילה נכונה
טיפים של אלופים-
- אנחנו (כצרכנים) אוהבים לקבל מתנות, בעיקר אם זה ללא עלות, ואם תלחיצו אותנו, רוב הסיכויים שנזרום אתכם. השתמשו בהנעה לפעולה מתאימה ובסוגריים מרובעים גדולים כדי להדגיש את זה.
- יש כמה ביטויים, שעובדים טוב יותר מביטויים אחרים, בקטע פסיכולוגי, כן? זה נקרא מילות כח וזה עובד. מנסיון.
הנה מספר דוגמאות:
- התייחסות אישית [במיוחד עבורך, רק לך, בשבילך]
- עלות [בחינם, במבצע, בהנחה, בזול, במתנה]
- אמינות [מומחה, מעולה, עסקה חד פעמית, הצלחה מסחררת, הצלחה עולמית, נבדק בהצלחה]
- לחץ [הזדמנות חד פעמית, בלעדי, לזמן מוגבל, בכמות מוגבלת, בתוקף עד, רק עד, מיידי,
מלאי מוגבל, חד פעמי] - חדשנות [המילה האחרונה, פריצת דרך, השקה, חדש, חדשני, אופנתי, מהפכני]
- התקשרות [בהרשמה בלבד, רק לחברי מועדון, לחברי העמוד, ללא התחייבות]
- איכותיות [איכותי, מעולה, אטרקטיבי, הטוב ביותר, מושלם]
- בעל ערך [ריווחי, כלכלי, מעשי, שימושי, עושר, בעל ערך, מיוחד]
- בטחון ואמון [כסף מובטח, ללא סיכון, כסף בחזרה, בלתי מוגבל, בטחון מלא]