הבלוג שלנו

"עושים סדר" – סידור קמפיינים בפייסבוק על פי תגיות

הכלי שעושה סדר בניהול קמפיינים מורכבים

כל מי שהריץ השקות או עובד בהיקפים גדולים עבור הלקוחות שלו מכיר את הבלאגן שנוצר באיזשהו שלב בחשבון. כל "פרוייקט" של הלקוח דורש להקים מספר קמפיינים בפייסבוק, בין השאר מכיוון שכל קמפיין מתבסס על objective אחר. ריבוי הקמפיינים במערכת, לצד ריבוי היעדים העסקיים והמוצרים המקודמים, מקשה על המעקב והאופטימיזציה השוטפת וככל שהזמן עובר והפרויקטים מצטברים בקמפיינים ישנים – המצב רק מחמיר.

זה היה נהדר אם רק הייתה דרך לאגד מספר קמפיינים תחת "פרוייקט על", כך שנוכל לזהות בקלות איזה קמפיין שייך לאיזו פעילות ולהציג רק את הקמפיינים הרלבנטים בקלות!

זה הזמן להכיר עוד אחד מהכלים הישנים אך הלא מוכרים של פייסבוק – Campaign Tags!

הכלי הזה מסתתר לו בתוך ה-Power Editor ואינו נגיש דרך ה-Ads Manager והוא מאפשר לתייג קמפיינים. מעכשיו, כשתרצו, תוכלו להיכנס ל- Power Editor, לעשות חיפוש ולקבל סינון של "פרוייקט העל" שלכם.

איך מתייגים?

  1. נכנסים ל- Power Editor
  2. מסמנים את הקמפיינים שאתם רוצים לתייג
  3. לוחצים על Campaign Tags
  4. בוחרים את שם התג הרצוי
  5. לוחצים Create

איך מחפשים תגיות קיימות?

1. נכנסים ל- Power Editor

2. לוחצים על חיפוש ובוחרים Campaign Tags

 

3. בחלון שייפתח מחפשים לפי התגיות:

כמה שזה פשוט, ככה זה יעיל. כי בעצם, מה האלטרנטיבה? אנחנו יכולים, בכל פעם מחדש, לסמן את הקמפיינים הרלבנטיים שאנחנו רוצים לראות בצורה מצרפית – אבל אי אפשר לשמור את הסינון הזה, וזה בזבוז זמן רציני לעשות את זה כל פעם מחדש. התיוג מאפשר לנו לעשות את הסידור המתאים לנו בכל פעם מחדש במהירות ובקלות.

טיפ של אלופים: אם אתם עדיין לא עושים את זה – אנחנו ממליצים לשמור על מבנה שמות קבוע וברור לקמפיינים ולסטים כך שיכללו את סוג הקמפיין-המוצר אותו מקדמים-תאריך.

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

הכוח שלנו הוא לתרגם את כל המילים היפות במאמרים האלה לתוצאות בעסק שלך.
בעניין? אולי כדאי שנדבר.

דילוג לתוכן