הבלוג שלנו

5 שיטות שונות להגדלת מספר האוהדים של עמודי פייסבוק

כל מי שמנהל עמוד פייסבוק מכיר את זה, את הרצון המתמיד להגדיל את כמות האוהדים. השאיפה הזו ברורה ונכונה, כל עוד מקפידים על הרלוונטיות של הלייקים לתחום העיסוק של הדף.

ישנן מספר שיטות להזמנת אנשים להפוך לאוהדים של הדף – כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה.

  1. הזמנת רשימת תפוצה
  2. גידול דרך תוכן איכותי
  3. הזמנת אנשים שעשו לייק לפוסט/מודעה
  4. הזמנת חברים אישיים
  5. קמפיין לייקים

איך מגדילים את מספר האוהדים בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק?

הזמנת רשימת התפוצה

קודם כל נציין שהאפשרות הזו אינה זמינה בכל העמודים עדיין, אז אם אתם לא רואים אותה צריך להתאזר קצת בסבלנות.

ניתן להעלות קובץ או להתחבר דרך הממשק של פייסבוק למערכות הדיוור המובילות ולהזמין את אנשי הקשר שלנו. שיטה זו היא אחת השיטות הפשוטות והמהירות שיש והיא יכולה להזמין עד 5,000 אנשים בכל פעם. בנוסף לכך, אם הרשימה שלכם נאספה בצורה טובה, תקבלו קהל רלוונטי.

יתרונות: בצורה הזו אנחנו מזמינים אנשים שכבר מכירים אותנו, ולמעשה הביעו רצון לשמוע את מה שיש לנו להגיד, לעקוב אחרינו גם במדיה אחרת, במילים אחרות – פונים לקהל יעד מפולח ומטורגט היטב.

חסרונות: ראשית, ברור שאנו זקוקים לרשימת תפוצה בשביל להשתמש בכלי הזה… שנית שימוש יתר באפשרות הזו עלול להיתפס כפולשני ואינטנסיבי מדי לחלק מהאנשים, מה שעלול לגרום להם לא רק לוותר על המעקב אחרינו בפייסבוק אלא גם להסרה מרשימת התפוצה

גידול דרך תוכן איכותי

"התוכן הוא המלך!"

שיטה זו מתבססת על כתיבת תוכן איכותי שנוגע לקהל היעד, העלאתו לדף בצורה אורגנית לצד קידומו בקמפיין ממומן. אנשים שייחשפו לתוכן האיכותי שלכם והם רלוונטיים עבורכם יעשו עצמאית לייק לדף בשביל להשאר מעודכנים.

יתרונות: הפצת הידע שלנו היא דרך נפלאה להראות לקהל היעד שאנחנו מבינים היטב את התחום, מקצועיים ובעלי ידע ויכולות, זה מחזק את התדמית שלנו בתור אוטוריטות בתחומנו ומגדיל את הסיכוי להצלחה בפרסום לאחר מכן.

לתוכן יתרונות נוספים, בייחוד אם הוא יושב בנכס דיגיטלי עצמאי, כגון בלוג. בצורה הזו, מעבר לחשיפה האיכותית ושיפור התדמית שלנו, יש לנו אפשרות פרקטית לצבוע את קהל הקוראים לטובת טרגוט בפרסום לאחר מכן.

חסרונות: לא קל לייצר תוכן באופן תדיר לאורך זמן, מה גם שיצירת תוכן דורשת, מעבר לידע המקצועי, גם את היכולת לכתוב בצורה טובה. מעבר לזה, פעולת קידום תוכן היא פעולה ארוכת טווח. לא מדובר פה על מאמר בודד או מזדמן אחת לתקופה, אלא יצירת תוכן בתדירות גבוהה לאורך זמן והפצתו. 

הזמנת אנשים שעשו לייק לפוסט/מודעה

שיטה זו היא הרחבה אקטיבית של שיטת התוכן האיכותי והיא מתבססת על הזמנה ידנית של אנשים שעשו לייק לאחד הפוסטים שלכם. למרות שהשיטה הזו מתישה כי היא ידנית וצריך לעשות כל הזמנה בצורה ידנית יש לה יתרון מכיוון שאלו אנשים שעשו פעולה אקטיבית לפוסט שלכם ולכן הם קהל רלוונטי.

אזהרה חשובה: ישנם סקריפטים המאפשרים הזמנה אוטומטית אך הם אסורים לשימוש על ידי פייסבוק. שימוש בקוד כזה עלול לחסום את החשבון.

 

יתרונות: מי שבא במגע עם פוסט ספציפי, במיוחד אם מדובר בתגובות או שיתופים, זה מישהו שכרגע במעורבות גבוהה עם המותג וברמת אהדה גבוהה (בהנחה שהתגובה אינה שלילית כמובן) ולכן סיכוי גבוה שיגיב היטב להזמנה.

חסרונות: זו פעולה מאוד כירורגית ונקודתית, ודרך הפעולה הזו היא עבודת נמלים מתמשכת שדורשת זמן רב.

הזמנת חברים אישיים

שיטה זו טובה בעיקר לדפים בתחילת הדרך מכיוון שהיא מתבססת על הזמנת חברים אישיים. לרובנו, החברים האישיים מפרגנים אבל לעיתים רחוקות הם קהל היעד של העסק שלנו…

 

יתרונות: רוב החברים שלכם כנראה ישמחו לפרגן ולעקוב אחרי העמוד שלכם, במיוחד החברים הקרובים.

חסרונות: לפני שאנחנו רצים להזמין את החברים שלנו, צריך לחשוב היטב – האם הם קהל היעד של העמוד? האם יש סיכוי שימשיכו לעקוב אחר הפרסומים בעמוד בצורה אקטיבית ולהיות מעורבים בו? אם התשובה היא לא, אז עדיף להימנע, כי אם נזמין בצורה אוטומטית את כל חברינו, מעבר לכך שאנחנו עלולים להצטייר כסוג של ספאמרים, אנחנו עלולים לצבור קהל "ריק" של אוהדים שאינם מתעניינים בתכנים ואינם מגיבים אליהם, ואז אין כל ערך להיותם אוהדים בעמוד.

קמפיין 'לייקים' ממומן לגיוס אוהדים

אחד האפשרויות שתמיד עמדה לרשותו היא קמפיין ייעודי לגיוס אוהדים. הגם שקמפיין מסוג זה מסוגל לגייס אוהדים במחיר זול יחסית, אנחנו לא ממליצים להשתמש בו, מהסיבה הפשוטה, שאותם אוהדים שמגוייסים דרכו לרוב עושים זאת כפעולה אוטומטית ומבלי שיש להם יותר מדי זיקה או גישה לעסק ולמסרים שלו, ולכן המעורבות הצפויה שלהם בתכני עמוד ובמותג תהיה נמוכה, וכך שוב נחזור למצב שבו יש לנו כמות גדולה של אוהדים

לסיכום כמה המלצות שנכונות לכל דרך שתבחרו להגדלת כמות האוהדים שלכם:

רלוונטיות
לשמור על הרלוונטיות של הקהל אותו אנחנו מזמינים – אל תזמינו את הדודה מטבריה, ולא את הבחור המוזר ההוא מהמילואים. תמיד תחשבו פעמיים, האם אותו אדם הוא קהל היעד של העמוד והמוצר.
איכות
לא חשוב באיזה שיטה אתם נוקטים צריך לשמור על תוכן איכותי. תחשבו מה מעניין את קהל שלכם, מה מסקרן אותו, איזה מידע חסר לו ומה יכול לעזור לנו.
התראות
כל מי שתזמינו יקבל התראה בנוטיפיקציות של הפרופיל שלו. שימו לב שאחרי שהזמנתם מישהו לא ניתן לבטל את ההזמנה ולהזמין בשנית בשביל להקפיץ לו עוד התראה. אז חישבו לא רק על מי אתם מזמינים, אלא גם על התזמון.

טיפ של אלופים: פייסבוק יקפיצו התראה רק למספר מסויים של הזמנות יומיות. ההערכות של מספר זה הן בסביבות ה-20.

בהצלחה!

עכשיו אתם מוכנים! צאו לצוד לכם אוהדים איכותיים.

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

הכוח שלנו הוא לתרגם את כל המילים היפות במאמרים האלה לתוצאות בעסק שלך.
בעניין? אולי כדאי שנדבר.

דילוג לתוכן