הבלוג שלנו

תפסיקו להשתמש לא נכון בעדויות בפרסום! משתמשים בעדויות בקמפיינים ובדפי הנחיתה שלכם? בואו לגלות כמה העדויות שלכם באמת שוות

פרסום ושיווק הם כלים שעיקר מהותם לשכנע לקוח פוטנציאלי מעל לכל ספק שחייו צפויים להשתפר בצורה ניכרת אם רק יקנה מאיתנו את המוצר או השירות שלנו. הגביע הקדוש של מאמצי השכנוע שלנו כמפרסמים, זה שמקל עלינו להעביר את המסר ולחזק אותו מול קהל המטרה שלנו הוא כמובן עדויות. האם כל העדויות שוות ערך בתועלת השיווקית שלהם? ומה פורמט העדות הכי חזק ואפקטיבי? במאמר הבא נדבר על הכל.

כפי שהסברנו בעבר, פרסום מורכב מ-4 אבני יסוד מרכזיות: הבטחה גדולה, הצעת ערך, הוכחות והנעה לפעולה, כאשר העדויות ממלאות חלק מרכזי ברכיב ה"ההוכחה" בפרסום, ויחד עם זאת, יש סוגים רבים ומגוונים של עדויות, שנבדלות אחת מהשנייה במספר פרמטרים קריטיים שיכולים לעשות את כל ההבדל בין "הוכחה" חזקה שתומכת בקמפיין, מחזקת את המסרים בצורה נכונה. (להסבר מפורט על נושא ה"הוכחה" בפרסום מומלץ לקרוא את המאמר הבא)

מה הופך עדות להוכחה חזקה?

בגדול, כמעט כל מוצר או שירות בעולם נועדו לייצר איזשהו שיפור בחיים. זה יכול להיות שיפור בריאותי, פיננסי, גופני, נפשי, וזה יכול להיות פשוט כיף, או מותרות, אבל בין אם אני מוכר משקה אנרגיה, חופשה ביוון, תוסף תזונה לירידה במשקל או שירות ליווי פיננסי לעסקים, התוצאה של העבודה איתי או רכישה ממני, מטרתה לייצר תועלת בצד הלקוח שלא הייתה שם קודם כלל, או שהייתה שם בכמות קטנה.

האתגר הכי גדול שלנו בפרסום הוא להצית את הדמיון במוחו של הלקוח הפוטנציאלי (אחרי שתפסנו את תשומת ליבו כמובן), ולגרום לו להתחיל לדמיין את החיים שלו "ביום שאחרי", כלומר, עם המוצר או השירות שלנו, לעומת החיים שלו לפני כן, ולהגיע למסקנה שזה מה שיביא לו את השיפור המיוחל.

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לעשות את זה היא דרך הזדהות. אם אני מרגיש שמבינים אותי, מה שעובר עלי, מה שאני צריך, אז קל לי יותר לחשוב שגם יכולים לעשות לי לפתור את מה שאני צריך לפתור, או למלא לי את הצורך שקיים אצלי כרגע.

ופה עדות של לקוח מרוצה נכנסת לתמונה – כי היא מייצרת ההזדהות האולטימטיבית!

לא כל העדויות נולדו שוות

כשאנחנו מדברים על עדות לקוח או סיפור הצלחה, מה עובר לכם בראש? לצערנו גם כיום אנחנו עדיין נתקלים בעסקים שמסתפקים בשימוש בנאלי בעדויות בצורה של ציטוט קטן באתר בסקשן "לקוחותינו" או דברים בסגנון, בין אם בשל חוסר זמן ורצון להתעסק עם להשיג משהו יותר טוב, או קושי להוציא יותר מזה מלקוחותיהם.

חשוב להבין בשלב הזה – שעדויות זה לא ממלא מקום באתר ובדפי הנחיתה, זה לא מספיק לזרוק איזה חצי ציטוט לא מזוהה תחת מרכאות מעוצבות ולהגיד ש"הנה יש לנו עדויות".

עדוית מגיעות בקשת רחבה של צורות ודרכים, ציטוטים כתובים, צילומי מסך של מייל או וואטסאפ, הקלטות קוליות, מכתבים פיזיים, סרטונים ועוד. חשוב להבין שהגורם המכריע למידת האפקטיביות השיווקית של העדות הוא הפורמט שבו היא מוגשת בפרסום, וזה המקום להבין, מה עושה את ההבדל בין עדות מנצחת לעדות חלשה וחסרת תועלת ולמה שווה להשקיע את המאמץ בגיוס עדויות טובות בפורמט אפקטיבי.

שני פרמטרים מרכזיים שלפיהם אנחנו מודדים את האפקטיביות השיווקית של עדויות:

#1 עד כמה העדות אמינה:
האם קל לזייף אותה? האם אפשר בקלות להזדהות איתה? האם היא ספציפית? האם היא מפורטת?
כמו כל סיפור טוב, גם במקרה של עדות, ככל שהיא יותר מפורטת, כלומר כוללת יותר פרטים – על הרקע, על האירוע, על הנסיבות וכמובן גם על הדובר בסיפור, ככה האמינות שלה גדלה בצורת משמעותית.

#2 פורמט ההגשה של העדות
מטבע הדברים לפחות 50% מהאפקטיביות של עדות נובעים קודם כל מהאמינות שלה. החצי השני? מהפורמט – טקסט זה נחמד. תמונה או צילום מסך אותנטיים זה טוב יותר. סרטון? זה רמה אחרת.

עכשיו, לאור שני הפרמטרים הללו, בואו נסתכל על צורות מקובלות ונפוצות ונבין רגע עד כמה כל סוג כזה עונה על הפרמטרים שהגדרנו:

עדות של ציטוט באתר

הצורה הכי בנאלית ונפוצה. משהו שמישהו אחר אמר, לכאורה לקוח, בין מרכאות ציטוט, בסקשן ייעודי של "המלצות/אמרו עלינו/לקוחות מספרים".

המהדרין יוסיפו גם שם מלא. המהדרין של המהדרין יוסיפו כמה פרטים כמו גיל, תפקיד, עיר בארץ, בהתאם לקונטקסט של העדות והמחמירים ביותר יגדילו לעשות ויוסיפו גם תמונה של המעיד.

רמת אמינות: נמוכה. רמת האמינות עולה ככל שיש יותר פרטים ספציפיים, ובוודאי שעולה כשיש תמונה, אבל עדיין בדירוג, היא כנראה תהיה הרמה הנמוכה ביותר של עדויות פשוט כי נורא קל לזייף את זה ולהמציא.

אם זה כל מה שיש לכם, תעשו כל מאמץ אפשרי ליצוק כמה שיותר פרטים ומידע – תמונה, שם מלא, גיל, איזור בארץ. אם זה רלבנטי – תפקיד או טייטל כלשהו של המעיד. אם זה רלבנטי – מצב משפחתי או תחום עיסוק, כל פריט מזהה תורם לתחושת ההזדמנות ומחזק את האמינות.

פורמט: מטבע דברים, זה הפורמט הכי פאסיבי, הכי פחות מייצר מעורבות ולכן גם הכי שטוח. קל לדלג עליו, לא מעניין לקרוא אותו, ולכן הגולש באתר שלכם יכול בקלות לפספס אותו לחלוטין.

שורה תחתונה: זה עדיף על כלום, אבל זה הפורמט הכי חלש

תמונות של מכתבי תודה

סוג של עדויות שהיה מאוד מאוד מקובל במשרדים בעבר, למסגר ולתלות מכתבי תודה שהתקבלו מלקוחות מרוצים, ולמעשה עד היום זה עדיין נמצא בשימוש, ובצדק יש לציין, בעסקים שבהם יש קבלת קהל כזו או אחרת. עם חדירת האינטרנט לחיינו עסקים וותיקים רבים סרקו את המכתבים והחלו גם להעלות אותם בתור עדויות לאתר, למעשה גם היום זה משהו שעדיין קורה.

רמת אמינות: גבוהה יחסית, קשה לזייף מכתב בכתב יד שנראה אותנטי.

פורמט הגשה: בסביבת משרד בזמן קבלת קהל/ישיבה עם לקוח – זה מצויין, כי זה פורמט שמטבעו נועד לשימוש פיזי ופרונטלי. גבוהה. בסביבה דיגיטלית – נמוכה עד אפסית והמסיבה הפשוטה שהפורמט הזה במהותו קשה לקריאה נוחה בדיגיטל, זה כמעט תמיד יהיה קטן מדי, או סריקה לא מספיק טובה ומפוקסלת, או משהו אחר שיקשה להתרשם מזה כמו שצריך.

שורה תחתונה: לא מומלץ לשימוש בדיגיטל.

צילומי מסך מוואטסאפ/מיילים/כל התכתבות אחרת

אם יש לכם המון תקשורת שוטפת כתובה עם הלקוחות שלכם, בין אם במיילים או בוואטסאפ או כל פורמט אחר של התכתבות, סביר להניח שתקבלו פרגונים כתובים, לפעמים אפילו פשוט "על הדרך", בלי שביקשתם במיוחד מהלקוח. ההמלצה שלנו בנושא הזה היא חד משמעית – "לגזור ולשמור" כמובן. עדויות ספונטניות מהסוג הזה אפשר ללקט ולשמור כל הזמן לשימוש עתידי. תיכף ננתח את התועלת השיווקית שלהן, אבל נקדים ונאמר – בשימוש נכון כחלק ממכלול של שימוש בעדויות, יש להן ערך רב.

רמת אמינות: נגדיר אותה כבינונית, אפילו בינונית פלוס. ברור שאפשר לזייף, כי כל דבר אפשר לזייף, אבל בהודעות אמיתיות יש ניואנסים של אותנטיות בד"כ ולכן זה לרוב ירגיש הרבה יותר אותנטי ואמין ביחס לטקסט מעוצב שמודבק בדף נחיתה.

במיוחד כאשר ההודעה אמיתית, לפעמים דווקא ה'קטנות' – שגיאות הגהה, ירידות שורה, שימוש מסויים באימוג'ים או פיסוק, כולם סיגנלים קטנים שמאותתים לנו שזה אמיתית.

פורמט הגשה: אפשר יחסית בקלות לבצע עיבוד גרפי להתכתבות מייל או וואטסאפ ולתרגם אותם לבאנר מעוצב שאפשר להשתמש בו בפרסום וגם באתר בצורה מגוונת. למעשה, אם תיכנסו לעמוד הבית שלנו, תוכלו לראות סדרה של עדויות מהסוג הזה בדיוק.

ברגע שזה משולב בפוסט בסושיאל, או בסרטון, או כל מכלול רחב יותר שמייצר קונטקסט לעדות, אפשר לעשות בעדויות כאלו שימוש טוב ומגוון.

שורה תחתונה: פה כבר יש לנו כלי פרסומי עם אפקטיביות גבוהה יותר. רמת האותנטיות גבוהה ולכן גם האמינות, ניתן להגיש את המסר במגוון פורמטים ולכן התועלת השיווקית תהיה בולטת יותר.

ביקורות גולשים (איקומרס)

פה אנחנו מדברים על סוג אחר לגמרי של ציטוטים באתר, מסיבה אחת פשוטה – אותנטיות מנצחת! ישנם אינספור רכיבים שמאפשרים איסוף עדויות אמיתיות של לקוחות והצגה ישירה שלהם בעמודי מוצר.

למעשה, יש מספר שירותי אונליין שמאפשרים לאסוף את העדויות בצורה מרוכזת וליצוק נופך נוסף של אמינות על ידי "חותמת איכות" של שירות חיצוני שמודא את אמינות הביקורות. בין המוכרים שבהם ניתן למנות שירותים כגון Yotpo או Loox, וגם אתרים כגון Trust Pilot שמצד אחד אוספים ביקורות על עסקים ומוצרים באופן בלתי תלוי, ומצד שני מאפשרים לעסק "לקחת בעלות" על הביקורות שלו, להגיב אליהן וגם להציג אותן באתר.

רמת אמינות: מתחילה מבינוני פלוס ועולה לרמה גבוהה ככל שיש רכיבים תומכי אותנטיות ואמינות נוספים, כגון מערכת צד ג' בלתי תלויה.

פורמט הגשה: מטבע הדברים הרכיב הספציפי הזה רלבנטי בעיקר לעמודי מוצר באתרי איקומרס, ופורמט ההגשה שלו יהיה שילוב חכם בעמוד המוצר.

שורה תחתונה: כלי חובה לכל אתר איקומרס!

ביקורות גוגל ופייסבוק

כידוע פייסבוק וגוגל מאפשרים ברמה העקרונית לגולשים להשאיר ביקורות ישירות על העסקים המפורסמים בהם. בפייסבוק, יש לצייין, הרכיב הזה ניתן להסתרה והסרה על ידי מנהלי העמודים ואנחנו רואים בשנים האחרונות שימוש הולך ופחות בו. בגוגל לעומת זאת, אין לבעל העסק שום יכולת להתחבא, אלא רק להגיב לביקורות על העמוד העסקי שלו בגוגל (מה שנקרא Google My Businessx).

שימוש לב שפה השימוש מעט מוגבל.
אין אפשרות לבצע הטמעה ישירה של ביקורות פייסבוק או גוגל.
מה שכן אפשר לעשות הוא צילומי מסך ושימוש שלהם באתרים או דפי נחיתה. בנוסף מקובל ואף מומלץ לעצב באנרים שמציינים את הציון והדירוג בפלטפורמות וכן את מספר הביקורות.

רמת האמינות: אנחנו נדרג אותה כגבוהה, מכיוון שאמנם אפשר להמציא ולזייף את ציון הנתונים בקלות, אבל מצד שני, לגולש הממוצע קל מאוד לאמת ולעלות על השקר, כך שהזיוף במקרה הזה מאוד לא משתלם.

פורמט ההגשה: מטבע הדברים הפורמט הוא מוגבל כאמור, בעיקר לשימוש במספר הביקורות כתור גורם 'הוכחה' נוסף (להסבר מורחב על נושא ההוכחה בפרסום, מומלץ לקרוא את המאמר הזה).

שורה תחתונה: כלי חשוב, מומלץ במיוחד להשקיע בפנייה יזומה לגולשים להשאיר ביקורות חיוביות בגוגל ולמנף את זה לאחר מכן באתר ודפי הנחיתה, יחד עם זאת, השימוש מאוד מוגבל ולכן גם האפקטיביות מוגבלת בהתאם.

זה כלי תומך חשוב שיכול מאוד לעזור ליצוק אמינות וחיזוק להוכחה שלכם, אבל זה ממש לא כלי עדות מרכזי ועיקרי, שלא לומר בלעדי לשימוש בפרסום.

סרטוני עדויות – עכשיו הדברים מתחילים להתחמם!

אחרי שעברנו על כל הפורמט הטקסטואלים והסטטיים, הגיע הזמן לדבר על מה שבאמת כדאי לדבר עליו בימינו – חומרי וידאו של עדויות וסיפורי הצלחה. בימינו כל פלטפורמות הפרסום בלי יוצא מן הכלל נותנות עדיפות גבוהה לוידאו מעל כל דבר אחר, וגם קהל היעד שרף הריגוש שלו כיום גבוה יותר מאי פעם מקדיש הרבה יותר זמן ותשומת לב לתוכן שמוגש בוידאו על פני כל פורמט אחר.

נקדים ונגיד ככה – אם אתם עדיין לא משקיעים זמן ואנרגיה בהפקה תדירה של חומרי וידאו, בדגש על עדויות וסיפורי לקוח, אתם בפיגור אדיר אחרי השוק!!!

עכשיו שהלחצנו אתכם, בואו נדבר על זה.

עדויות בוידאו מתחלקות לשני סוגים מרכזיים:
1. עדויות שאנחנו מפיקים בעצמנו עם לקוחותינו
2. תוכן שאנחנו מקבלים ישירות מהלקוחות שלנו, או במילים יותר מקצועיות: UGC – User Generated Content (אם המונח הזה חדש לכם, ממליצים בחום לקרוא את המאמר הבא)

ספויילר: UGC ברמה גבוהה זה הגביע הקדוש. אם אתם כבר היום מקבלים כאלו מלקוחותיכם בצורה ספונטנית, או שבניתם מנגנון שמייצר את זה על בסיס קבוע – ברכותינו

עדויות שאנחנו מפיקים בעצמנו עם לקוחותינו
חייבים לשים את זה על השולחן – אפשר, די בקלות, לעשות סרטון עדות גרוע שיעשה יותר נזק מאשר תועלת, או לפחות, לא יועיל או יתרום יותר מדי לפרסום. הדרך הפשוטה לעשות את זה היא לא להתכונן, אלא לבקש מהלקוח סתם ככה להגיד כמה דברים מול מצלמה. במרבית המקרים, העדות תהיה לא ממוקדת, לא עניינית ומאוד מאוד כללית, כך שהתועלת שלה נמוכה עד אפסית.

המרכיב הקריטי לסרטון עדות מוצלח הוא הכנה מוקדמת!
הדרך לעשות את זה היא להתכונן בעצם לשיחה שהיא סוג של ראיון. להכין סדרה של שאלות שבעצם מתוות את כל מסע הלקוח – מה היו הבעיה או הצורך, איזה פתרונות הלקוח ניסה, איך הגיע אליכם ולמה בחר בכם, איך המוצר והשירות עבדו עבורו וכמובן – מה הייתה התוצאה הסופית (רמז: great sucess).

יש מתודלוגיה שלמה סביב התכנון של השאלון, בימוי הראיון והעריכה שלו שלא נפרט כי היא לבדה מאמר שלם, אבל מספיק להגיד שאם תתכוננו מראש כמו שצריך, זה יגדיל משמעותי את הסיכוי לעדות איכותית, מדוייקת שתשרת אתכם היטב.

רמת האמינות: גבוהה מאוד! גם אם זו הפקה מלוטשת, בסוף יש פה בנאדם אמיתי, שמדבר ישירות אל הגולש במילים שלו. האם אפשר לזייף? כל דבר אפשר לזייף. אבל לייצר עדות אותנטית, עם ניואנסים שקשורים לכאבים המדוייקים, לדרכי ההתמודדות וגם לפתרונות והתוצאה, זה קצת יותר קשה. לכן עדות וידאו היא הפורמט הגבוה ביותר במדד האמינות

פורמט ההגשה: אין מה להרחיב. וידאו זה הפורמט הכי ורסטילי שיש. אפשר להשתמש פה בפרסום בחופשיות בכל הפלטפורמה (בעריכה נכונה), אפשר להטמיע באתר ובדף נחיתה, אפשר לערוך במגוון דרכים ולעשות שימוש חוזר רב, אין ספק שוידאו, כאמור, זה הפורמט האולטימטיבי ולכן האפקטיבי ביותר.

ועכשיו כמה מילים על הגביע הקדוש! עדויות UGC

כנראה פורמט העדויות המדובר והנחשק ביותר של השנים האחרונות, ככל שהסמארטפונים האיכותיים ויכולות הצילום העצמי שכל אחד מאיתנו יש היום בכיס הפכו יותר ויותר מתקדמות.

כשאנחנו מדברים על UGC, או User Generated Content, אנחנו מדברים על צילום עצמי שמבוצע על ידי לקוח הקצה, ומתעד את השימוש המוצלח במוצר, או את התוצאות שלו ומשלב גם הצגה של המוצר וגם עדות, בצורה אותנטית מאוד ובסביבה הטבעית של הלקוח.

תת-גרסה של UGC קלאסי הוא העבודה הנרחבת שמבוצעת כיום עם מיקרו-משפיענים, שבעצם עושים בדיוק את מה שדיברנו עליו עכשיו ונותנים חוות דעת על המוצר, פשוט באיכות צילום ועריכה ברמה גבוהה יותר מהמשתמש הממוצע ששלף לרגע את הטלפון מהכיס לצלם.

למה UGC זה טוב?

כי אין יותר אמין ואותנטי מזה, ציון 99 במדד האמינות. למה לא 100? כי גם פה אפשר לזייף, אפשר לפשל, הכל קם ונופל על הכנה טובה של הלקוחות. אנחנו צריכים להיות מאוד ברורים במה שאנחנו רוצים וצריכים לקבל מהם, בשביל שזה לא יהיה מלאכותי.

ועכשיו שאלת השאלות – האם אפשר לייצר UGC?
או שאנחנו תלויים בזה שהלקוחות שלנו יהיו ממש ספונטניים, וגם יידעו לצלם ויבינו מה אנחנו צריכים?

אחד הסיפורים הידועים בנוגע לתחילת דרכם של Airbnb הוא שהפלטפורמה התקשתה להתרומם כי משכירי הדירות פשוט לא ידעו לצלם כמו שצריך את הבתים שלהם. המייסדים הבינו שזה חסם צמיחה משמעותי ולכן בתחילת דרכם שכרו צוות צילום ונסעו לצלם את הדירות בעצמם. בהדרגה נבנו רפרנסים טובים במערכת בכל הנוגע לצילום בתים, ומשם מרבית הלקוחות (כמובן שלא כולם) למדו איך לצלם את הבית שלהם בצורה אטרקטיבית ומזמינה.

גם פה, צריך להניע את הגלגל. לתאם עם כמה לקוחות, להגיע אליהם, לייצר רפרנסים טובים, ברגע שיש לכם דוגמאות הלקוחות שלכם בהדרגה יבינו בעצמם מה אתם תשמחו לקבל.

האם אני יכול לסמוך על לקוח שישלח לי מוצר מוגמר ומוכן לפרסום?
התשובה היא – ברור שלא! השאיפה שלנו היא לקבל מהלקוח חומר גלם טוב שנוכל לערוך בצורה טובה שתשרת אותנו. גם פה, כאמור, הכנה מקדימה היא שם המשחק. לא צריך לכתוב ללקוח תסריט (למעשה רוב האנשים מתקשים מאוד להיצמד לתסריט בלי שיהיה ניכר שהם מקריאים במקום לדבר).

כן כדאי לתאם מראש עם הלקוח שמביע נכונות לצלם סרטון עדות עבורכם, מה הייתם רוצים שהוא יגיד, בנקודות, איך הייתם רוצים שיציג את המוצר, על איזה היבט מתהליך המכירה והשירות, וכמובן של התוצאה הייתם רוצים שירחיב לגביהם.

לסיכום – האם שווה להתאמץ בשביל עדויות טובות?

נראה לי שבשלב הזה, אתם מבינים מה תהיה התשובה שלנו.

צריך לשים את זה על השולחן – לא תמיד קל להשיג עדויות. ראשית, יש מוצרים, טובים ככל שיהיו, שנוגעים בעניינים אישיים כאלה ואחרים שאנשים מעדיפים לא להיחשף לגביהם. שנית, רוב האנשים, בסופו של דבר, לא אוהבים להיות באור הזרקורים. הם שמחים לפרגן ולהודות באופן אישי, אבל בין זה לבין חשיפה רחבה במסגרת שימוש בפרסום בעדות שלהם, זה פשוט לא מתאים לכל אחד.

ויחד עם זאת, לכל עסק פעיל שיש לקוחות מרוצים, יהיו את אלו שישמחו גם לספר על זה, והסיבה נעוצה בגורם אחד משמעותי – אנחנו אוהבים להתגאות בזה שהצלחנו ובחרנו נכון. אם קנינו רכב מוצלח במיוחד, אם המלון שנפשנו בו היה מפנק מאוד, אם תוסף התזונה שקנינו פתר לנו את הבעיה ממנה סבלנו, או אם המאמן האישי שלנו הצליח לעזור לנו להיפרד מקילוגרמים עודפים ומעצבנים, בתכל'ס? אנחנו אוהבים לספר על הצלחות, כי הצלחה של מוצר היא בעצם הצלחה שלנו – שגילינו אותו, שהיינו חכמים ובחרנו נכון והצלחנו.

ולכן, תופתעו לגלות שהרבה מלקוחותיכם דווקא ישמחו לשתף בסיפור ההצלחה שלהם, אם רק תבקשו מהם. כן כן, זה נשמע טריוויאלי לחלוטין, אבל עם כמה שאנשים אוהבים להתגאות בבחירות הטובות שלהם בחיים, לפעמים בכל זאת הם צריכים לקבל דחיפה קטנה בשביל שזה יקרה – וכל מה שצריך זה לבקש!

נוסיף ונגיד שלתפיסתנו לגיטימי לחלוטין להציע איזושהי תכנית תגמול ללקוחות שמשתפים אותנו בשביעות הרצון שלהם בפורמט הזה. אני רוצה להדגיש, כי יש לזה לפעמים תפיסה מעוותת. אנחנו לא מדברים פה על "שוחד" וגם לא "שוחד אתי" כזה או אחר. לקוח שהמוצר לא עבד לו, כנראה ממילא לא יביע יותר מדי נכונות לפאר ולרומם אתכם תמורה כסף או מתנה.

לתת הנחה, מוצר נוסף מתנה או תגמול אחר כנגד ההשקעה של הזמן והמאמץ, כמו גם תמורת הנכונות להיחשף הם לגיטימיים לחלוטין ומקובלים ואין בזה שום פסול. תזכרו כמה העדות הזו יכולה להיות שווה לכם בסופו של דבר בלקוחות עתידיים.

אם הגעתם עד לפה, אני רוצה לקוות שהבנתם שני דברים:

עדויות זה משהו ששווה להפוך עולמות בשביל לייצר, כולל תגמול כזה או אחר ללקוחות שמשחקים איתכם את המשחק. לפעמים זה מפתיע באיזה קלות מקבלים עדויות טובות בפורמט שאנחנו רוצים אם רק מבקשים יפה!

ובנימה אופטימית זו, רוצו לייצר עדויות חדשות ומהר, הקמפיינים (וחשבון הבנק שלכם) יודו לכם.

 

 

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

הכוח שלנו הוא לתרגם את כל המילים היפות במאמרים האלה לתוצאות בעסק שלך.
בעניין? אולי כדאי שנדבר.

דילוג לתוכן