עולם הפרסום בכלל והדיגיטל הפרט הוא רחב ומגוון. קריאייטיב שיכול לכלול עיצוב, כתיבה, צילום, וידאו, הנפשה, תשתיות טכניות כגון אתרים, דפי נחיתה, אוטומציה שיווקית ומערכות CRM קידום אתרים, ניהול מדיה חברתית וכמובן הליבה של עולם הפרסום – רכש מדיה וניהול קמפיינים ממומנים.
כל בעל עסק או מנהלת שיווק מטבע הדברים יעדיפו לצמצם ככל שניתן את הממשקים השונים ולהוריד את מפלס הכאב הראש, ולכן ההצעה של פתרון כולל, משרד פרסום או דיגיטל אחד שיודע להציע את כל החבילה נשמע מפתה במיוחד, אבל האם זה באמת הפתרון הטוב ביותר?
בפרק בחרנו לארח את יאן יאנקו לדיון סופר מעניין על הנושא. נדבר בין השאר על ההבדל בין "שירותים מקבילים" בעולם הדיגיטל ל"שירותים משלימים", ונבין באיזה מצבים הגיוני לקבל כמה שירותים תחת קורת גג אחת ומתי זה לחלוטין לא הגיוני, ואיך אנחנו ניגשים לבחירת הספקים שלנו בצורה שתניב לנו את התוצאות הטובות ביותר, גם במחיר של הרחבת המטרייה הניהולית שנדרשת מאיתנו מולם.