בורקאסט - הפודקאסט

בורקאסט פרק 7 – האם יש באמת דבר כזה One Stop Shop בפרסום דיגיטלי? עם יאן יאנקו

כמה נוח זה להתנהל מול ספק אחד ויחיד שיודע לענות על כל צורך שיש לנו? קונספט ה-One Stop Shop בעסקים הוא לא חדש, ולמעשה זה תמיד נראה שהאנושות נעה בין תקופות של אנשי אשכולות שעושים הכל מהכל לתקופה של "גילדות" או תחומי התמחות שבהן כל אחד הוא מומחה בתחום צר יותר מה שמאלץ אותנו להתנהל מול מספר אנשי שירות שונים.

עולם הפרסום בכלל והדיגיטל הפרט הוא רחב ומגוון. קריאייטיב שיכול לכלול עיצוב, כתיבה, צילום, וידאו, הנפשה, תשתיות טכניות כגון אתרים, דפי נחיתה, אוטומציה שיווקית ומערכות CRM קידום אתרים, ניהול מדיה חברתית וכמובן הליבה של עולם הפרסום – רכש מדיה וניהול קמפיינים ממומנים.

כל בעל עסק או מנהלת שיווק מטבע הדברים יעדיפו לצמצם ככל שניתן את הממשקים השונים ולהוריד את מפלס הכאב הראש, ולכן ההצעה של פתרון כולל, משרד פרסום או דיגיטל אחד שיודע להציע את כל החבילה נשמע מפתה במיוחד, אבל האם זה באמת הפתרון הטוב ביותר?

בפרק בחרנו לארח את יאן יאנקו לדיון סופר מעניין על הנושא. נדבר בין השאר על ההבדל בין "שירותים מקבילים" בעולם הדיגיטל ל"שירותים משלימים", ונבין באיזה מצבים הגיוני לקבל כמה שירותים תחת קורת גג אחת ומתי זה לחלוטין לא הגיוני, ואיך אנחנו ניגשים לבחירת הספקים שלנו בצורה שתניב לנו את התוצאות הטובות ביותר, גם במחיר של הרחבת המטרייה הניהולית שנדרשת מאיתנו מולם.

האזינו עכשיו בפלטפורמה המועדפת עליכם

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

מוכנים לקבל תוצאות שלא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם? 
יאללה, הקפה מתקרר

דילוג לתוכן