בפרק דנו בנושא הצבת יעדים ומדדים ביצועים עסקיים בקמפיינים בדיגיטל באמצעות מדד ה-ROAS, ואיך הם משפיעים על התוצאות העסקיות. הסברנו מה ההבדל בין ROAS ל- ROI, מה כל אחד מהם לוקח בחשבון וגם מה לא, ודיברנו על החשיבות של הבנת המספרים האמיתיים בעסק, מעבר למדדים בסיסיים. שיתפנו תובנות על ההבדלים בין פלטפורמות פרסום שונות, והדגשנו את חשיבות המדידה לטווח ארוך.
בין הדברים שדיברנו עליהם בפרק:
- האם רואס הוא באמת המדד החשוב ביותר במדידת פעילות איקומרס?
- איך מודדים הצלחה אמיתית בקמפיינים דיגיטליים?
- למה חשוב להיות מסוגלים לראות תמונה גדולה יותר מהקמפיינים?
- איזה מדדי ביצוע משחקים תפקיד בקבלת החלטות?
- ומה עלול להפוך את ה-ROAS למדד הרסני לתוצאות העסקיות שלנו
פרק מעשיר שחושף את האמת מאחורי המספרים! תהנו.