בפרק הפעם אירחנו את טל פלורנטין הוא מהדמויות הבולטות בתחום חוויית המשתמש בישראל. הוא כתב את הספר ״חוויית המשתמש״, מרצה ומכשיר אנשי מקצוע לעולמות ה-UX.
טל הוא גם היזם מאחורי Summurai – שהיא פלטפורמה שמביאה את עולם התוכן הקולי מהמגרש הסגור של פודקאסטים אל עולם השיווק והתקשורת בין ארגונים ללקוחות שלהם.
דיברנו על ההיסטוריה של תוכן שיווקי וצורות שונות שבהם עסקים מייצרים אותו וגולשים צורכים אותו, איזה אלטרנטיבות וסוגי תוכן יש לנו ובכלל ומה האפקטיביות של כל הדבר הזה היום.
דיברנו על תוכן באודיו – איפה אודיו משתלב בצריכת התוכן של אנשים, פריחת הפודקאסטים והיישומים השיווקים של הכלי הזה, וגם המגבלות שלהם ואיזה אלטרנטיבות יש.
כמובן שבתור אנשי פרפורמנס טובים היינו חייבים גם לגעת בכסף – איך תוכן תורם לשורה התחתונה ולביצועים, איפה אודיו נכנס בכל הסיפור ואיך משלבים את כל הנושא כחלק ממסע הלקוח שלנו.
האתר של טל פלורנטין: https://talflorentin.com
אתר Summurai: הפלטפורמה אותה מפתח טל פלורנטין.
השליחות של Summurai היא לעזור לאנשים עסוקים לדעת יותר בפחות מאמץ באמצעות תקצירים קוליים לתוכן ברשת >> https://summurai.com