- נדבר על סוגי המקרים בהם העסק עומד ביעדים העסקיים או שלא, ואיך אפשר להביא את אותו לשלב הבא בכל אחד מהם.
- נסביר מה צריך לחפש בנתונים שמתקבלים מהעסק, איך מסיקים ממנו את המסקנות הנכונות, ואיך אפשר לבצע אבחון שיעזור להבין היכן ממוקמת הבעיה- ובהתאם לגבש את ההצעה שלכם.
- נציין את חמש "התחנות" בהן הפתרון יגיע מניתוח המכירות: קושי במכירות, בעיה בשיווק או במסר, הצעה לא מתאימה או טובה, מוצר בעייתי או כשל שוק בו נתקל המוצר ועונתיות לא מתאימה.
- נפרט אילו תהליכים אפשר לייצר כתוצאה מניתוח של ידע וזיכרון ארגוני שנצבר בחברה מסוימת או אצל לקוח מסוים, ואיך אפשר לדייק אותם ולהוציא אותם לפועל ביחס ליעדים העסקיים.
- ניתן עצות פרקטיות איך אפשר לשפר את התוצאות ביחס לממצאים שיעלו במהלך ניתוח הנתונים.
- ולבסוף נדגיש שוב את חשיבות התיעוד העסקי, גם לעסק וגם עבור הספקים שעובדים איתו ובראשם- סוכנות הפרסום והשיווק.
בורקאסט פרק 12 – מהפיכה בהרגלי צריכת התוכן – עם טל פלורנטין
בפרק הפעם אירחנו את טל