מסתבר שבאמת יש דבר כזה "יותר מדי הצלחה" בעסקים, והגורם מספר אחת מאחורי זה קשור לסנכרון ותיאום בין מאמצי השיווק והפרסום לבין שורה של מנגנונים פנימיים. כשלא ניגשים לזה נכון הדרך לעסק מוכפש הופכת להיות קצרה מאוד, ובסופו של דבר – גם עסק עם מוצר מדהים וכל הכוונות הטובות שבעולם יכול בקלות מפחידה לייצר לקוחות לא מרוצים ומסע הכפשות.
נדבר על תהליכי סקייל של עסקים, מה זה צמיחה בריאה ולמה זה סקייל זה הרבה יותר מהרחבת פעילות השיווק והגדלת תקציבי הפרסום. על הדרך ניגע גם קצת בנושא של טיפול במשברים, התמודדות עם לקוחות לא מרוצים ומה אנחנו יכולים לעשות מראש בשביל לצמצם חוסר שביעות רצון לקוחות למינימום האפשרי.