- נסביר איך סוכנויות יכולות להאריך את "אורך החיים" של כל לקוח שהן עובדות איתו, ואיך זה קשור לתוכנית העסקית של העסק של כל לקוח ולקוח
- נפרט אילו שאלות צריך לשאול לפני שמתחילים את העבודה עם הלקוח, כדי לבסס את היעדים על בסיס נתונים קיימים שקשורים לפעילות האמיתית של העסק
- נדבר על חשיבות הכרת המספרים של העסק מראש, ועד כמה הם משפיעים על תקציב הפרסום ועל מערך המכירות, ומה קורה כאשר לא מדברים על המספרים האלו
- נתאר איך מערכת היחסים בין הסוכנות והלקוח באה לידי ביטוי בתקשורת היומיומית ובהשגת היעדים
- נבחן את תהליך ההגעה ליעד בכללותו, מדוע אסור למדוד אותו לפי התוצאות של הימים הראשונים, כיצד יש לקבוע נקודות ציון ודד-ליינים, ואיך סבלנות ושיקול דעת יעזרו בכל שלב בדרך אל היעד
- ולבסוף נראה מדוע המודל העסקי הטוב ביותר להשגת יעדים דומה מאד לריצה למרחקים ארוכים, ואיך חשוב להיות תמיד עם יד על הדופק כדי להתאים את העסק לתנאי השוק לכל אורך הדרך
בורקאסט פרק 12 – מהפיכה בהרגלי צריכת התוכן – עם טל פלורנטין
בפרק הפעם אירחנו את טל