בפרק השני של הפודקאסט נבחן יותר לעומק את מערכת היחסים בין סוכנות הפרפורמנס או משרד הפרסום ובין בעלי העסקים, ואיפה הם נכנסים בשלבי השיווק של העסק:
- נסביר בדיוק מה תפקיד סוכנות הפרפורמנס/ משרד הפרסום
- נפרט מדוע התפקיד של מנהלי השיווק חשוב כל כך להצלחת התהליך כולו, ומדוע הם חייבים להוביל מבחינת חשיבה שיווקית ויזמית, ולהכיר את כל המספרים
- נדבר על ההכנה העסקית שבעלי העסקים צריכים לעשות לפני תחילת העבודה
- נתאר איך סוכנות פרפורמנס טובה תדע לקחת את מהות האסטרטגיה השיווקית של העסק, להוציא אותה אל הפועל ולהפוך אותה לתכנית פעולה ברורה ומנצחת
- נבחן את המרכיבים החיוניים להצלחת מערכת היחסים בין הסוכנות ובעלי העסקים
- ולבסוף נביא כמה דוגמאות לתקשורת טובה בין הסוכנות ובעלי העסקים, וכיצד היא הובילה להצלחות