- נפרט מהן דרישות הסף של אותו אדם שמתנהל מול הסוכנות, ומדוע לא משנה האם התואר שלו הוא מנהל/ת שיווק או לא.
- נסביר מדוע היכרות, אפילו היכרות בסיסית, עם הפלטפורמות והמונחים הבסיסיים של שיווק דיגיטלי היא הכרחית לעבודה יעילה מול הסוכנות.
- נתאר מדוע מי שמאייש את התפקיד הזה מול הסוכנות חייב להכיר את העסק והמוצר מכל זווית ולהבין איך כל המחלקות השונות בעסק פועלות יחד, איך המוצר עובד, מהי רווחיות מבחינת העסק, מהם הבנצ'מרקים, מהם המספרים וכו'.
- נדגיש מדוע מנהלי השיווק חייבים להיות זמינים במידה סבירה עבור הסוכנות, ולא בעלי משרה בכירה מדי בעסק, בעלי זמן מוגבל, שלא יכולים להתפנות כדי לאשר מהלכים שיווקיים.
- נציין מדוע מנהלי השיווק חייבים לתפקד כ-ווסת לחץ מול התוצאות המתקבלות בעסק, לזהות ולאפיין את המגמות שהן מציגות ולשפר אותן אל מול הסוכנות, תוך כדי הימנעות ממצב של היפר- אופטימיזציה.
- לבסוף, נזכיר מדוע הכל שוב מתכנס למערכת היחסים בין העסק והסוכנות, שמנהלי שיווק מתפקדים כדבק ביניהם, ומדוע אותו תפקיד חייב לדעת לתקשר היטב עם בעלי התפקידים השונים בסוכנות וגם בתוך העסק עצמו.
בורקאסט פרק 12 – מהפיכה בהרגלי צריכת התוכן – עם טל פלורנטין
בפרק הפעם אירחנו את טל