בורקאסט - הפודקאסט

בורקאסט פרק 6 – מכירות וניתוח מכירות חלק א'

בפרק השישי של הפודקאסט נדבר על מה שקורה אחרי הקמפיינים- מכירות ואיך לנתח אותן, או במילים אחרות- מדוע ניתוח של הלידים שלא הצלחתם לסגור הם אלו שיובילו אתכם להצלחה. מדובר בידע שהוא ערך מוסף בעיקר לבעלי עסקים, אבל גם למנהלי שיווק ולתפקידים דומים. נזכיר בנוסף מדוע תהליך צמיחה יכול להיות תהליך מתיש וכואב, אבל גם נחוץ וחיוני.
  • נציין מדוע כל כך קשה להטמיע שינויים ולשנות הרגלים אצל צוות עובדים ותיק ומנוסה, אך נסביר מדוע זהו השלב הראשון בייצור של scale משמעותי בעסק.
  • נדגיש מדוע קשה לראות את הצמיחה האפשרית במצב שבו "הכל עובד", אבל גם מדוע שינוי תודעתי דווקא במצב כזה הוא קריטי עבור פיתוח העסק.
  • נאפיין את העסקים שיכולים להרוויח ממהלך כזה ונדגיש מדוע הם חייבים שתהיה להם מערכת ניהול לקוחות מדויקת ומדיניות מבוססת כדי להצליח.
  • נתאר מדוע דווקא השיפור המשמעותי בעסק יגיע מניתוח של הלידים שלא נסגרו, מהעסקאות שלא צלחו, ובמידה רבה יותר מאשר ניתוח של ההצלחות במכירות.
  • נפרט כיצד אפשר "לתחקר" את צוות המכירות ולבחון את כל הלידים שסווגו כלא רלוונטיים. כך אפשר להביא להצלחות עתידיות ולפתור אי הבנות שאולי עלו בשיחות מכירה והכשילו את העסקה.
  • ולבסוף נבליט את חשיבות התיעוד בתהליך המכירה בעסק עצמו, וכיצד תיעוד מדויק יכול להביא להכרה בהתנגדויות של הקהל למוצר וטיפול בהן כדי להביא לשיפור הדרגתי במכירות.

האזינו עכשיו בפלטפורמה המועדפת עליכם

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

מוכנים לקבל תוצאות שלא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם? 
יאללה, הקפה מתקרר

דילוג לתוכן