- נציין מדוע כל כך קשה להטמיע שינויים ולשנות הרגלים אצל צוות עובדים ותיק ומנוסה, אך נסביר מדוע זהו השלב הראשון בייצור של scale משמעותי בעסק.
- נדגיש מדוע קשה לראות את הצמיחה האפשרית במצב שבו "הכל עובד", אבל גם מדוע שינוי תודעתי דווקא במצב כזה הוא קריטי עבור פיתוח העסק.
- נאפיין את העסקים שיכולים להרוויח ממהלך כזה ונדגיש מדוע הם חייבים שתהיה להם מערכת ניהול לקוחות מדויקת ומדיניות מבוססת כדי להצליח.
- נתאר מדוע דווקא השיפור המשמעותי בעסק יגיע מניתוח של הלידים שלא נסגרו, מהעסקאות שלא צלחו, ובמידה רבה יותר מאשר ניתוח של ההצלחות במכירות.
- נפרט כיצד אפשר "לתחקר" את צוות המכירות ולבחון את כל הלידים שסווגו כלא רלוונטיים. כך אפשר להביא להצלחות עתידיות ולפתור אי הבנות שאולי עלו בשיחות מכירה והכשילו את העסקה.
- ולבסוף נבליט את חשיבות התיעוד בתהליך המכירה בעסק עצמו, וכיצד תיעוד מדויק יכול להביא להכרה בהתנגדויות של הקהל למוצר וטיפול בהן כדי להביא לשיפור הדרגתי במכירות.
בורקאסט פרק 14 – קהלים מבושלים – מה זה אומר בכלל "חימום קהלים" ומי באמת צריך את זה?
בפרק 14 של בורקאסט דנו