בורקאסט - הפודקאסט

בורקאסט פרק 5 – פגישות ודיווחים

בפרק החמישי של הפודקאסט נדבר על צד הלקוח, ועל הכלים המדהימים שאנשים בצד זה חייבים להכיר. כל מי שעובד מול סוכנות ישמח לדעת איך לקרוא נכון את התוצאות המתקבלות, איך לדגום אותן ואיך אפשר לשפר את התקשורת בין הצדדים.
  • נדבר למעשה על החלק הטכני של מערכת היחסים בין הלקוח והסוכנות ומדוע בראייה לאחור הרבה לקוחות וסוכנויות יוכלו להבין מדוע עזבו סוכנות/ לקוח מסוימים.
  • נפרט מה קורה בפועל אחרי שנסגרת עסקה ואחרי שעולה קמפיין לאוויר, ומדוע הדיווחים הם החלק החשוב ביותר בתקשורת המשותפת של שני הצדדים.
  • נסביר מהו העוגן המשמעותי ביותר בדיווח, ומדוע הפשטות שבה הוא מורכב ומוגש היא היתרון הכי גדול שלו עבור שני הצדדים.
  • נדגיש את החשיבות של הפידבק שמתקבל מהלקוחות עצמם על הדיווח, ואיך הוא יכול לשפר ולהשפיע על מערכת היחסים ואפילו על התוצאות של העסק.
  • נבחן את המקרים בהם פגישות פיזיות הן נחוצות, אבל גם נציין את היעילות של פגישות אונליין וכיצד הן שיפרו את ההתנהלות הכללית.
  • ולבסוף נתאר מדוע העסקה של סוכנות לא אמורה ללמד את הלקוח כיצד מתנהלים קמפיינים לפרטי פרטים, ומדוע שפה עסקית משותפת היא זאת שפותרת את רוב הבעיות לפני שהן בכלל מתעוררות.

האזינו עכשיו בפלטפורמה המועדפת עליכם

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

מוכנים לקבל תוצאות שלא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם? 
יאללה, הקפה מתקרר

דילוג לתוכן