- נדבר למעשה על החלק הטכני של מערכת היחסים בין הלקוח והסוכנות ומדוע בראייה לאחור הרבה לקוחות וסוכנויות יוכלו להבין מדוע עזבו סוכנות/ לקוח מסוימים.
- נפרט מה קורה בפועל אחרי שנסגרת עסקה ואחרי שעולה קמפיין לאוויר, ומדוע הדיווחים הם החלק החשוב ביותר בתקשורת המשותפת של שני הצדדים.
- נסביר מהו העוגן המשמעותי ביותר בדיווח, ומדוע הפשטות שבה הוא מורכב ומוגש היא היתרון הכי גדול שלו עבור שני הצדדים.
- נדגיש את החשיבות של הפידבק שמתקבל מהלקוחות עצמם על הדיווח, ואיך הוא יכול לשפר ולהשפיע על מערכת היחסים ואפילו על התוצאות של העסק.
- נבחן את המקרים בהם פגישות פיזיות הן נחוצות, אבל גם נציין את היעילות של פגישות אונליין וכיצד הן שיפרו את ההתנהלות הכללית.
- ולבסוף נתאר מדוע העסקה של סוכנות לא אמורה ללמד את הלקוח כיצד מתנהלים קמפיינים לפרטי פרטים, ומדוע שפה עסקית משותפת היא זאת שפותרת את רוב הבעיות לפני שהן בכלל מתעוררות.
![בורקאסט פרק 12 - מהפיכה בהרגלי צריכת התוכן - עם טל פלורנטין](https://ortaldigital.co.il/wp-content/uploads/2024/05/עיצוב-חדש-פרק-12-גרסת-אורח-אתר.jpg)
בורקאסט פרק 12 – מהפיכה בהרגלי צריכת התוכן – עם טל פלורנטין
בפרק הפעם אירחנו את טל