בורקאסט - הפודקאסט

בורקאסט פרק 2 – תפקיד הסוכנות מול הלקוח

מערכת היחסים בין סוכנות הפרפורמנס או משרד הפרסום ובין בעלי העסקים

בפרק השני של הפודקאסט נבחן יותר לעומק את מערכת היחסים בין סוכנות הפרפורמנס או משרד הפרסום ובין בעלי העסקים, ואיפה הם נכנסים בשלבי השיווק של העסק:

  • נסביר בדיוק מה תפקיד סוכנות הפרפורמנס/ משרד הפרסום
  • נפרט מדוע התפקיד של מנהלי השיווק חשוב כל כך להצלחת התהליך כולו, ומדוע הם חייבים להוביל מבחינת חשיבה שיווקית ויזמית, ולהכיר את כל המספרים
  • נדבר על ההכנה העסקית שבעלי העסקים צריכים לעשות לפני תחילת העבודה
  • נתאר איך סוכנות פרפורמנס טובה תדע לקחת את מהות האסטרטגיה השיווקית של העסק, להוציא אותה אל הפועל ולהפוך אותה לתכנית פעולה ברורה ומנצחת
  • נבחן את המרכיבים החיוניים להצלחת מערכת היחסים בין הסוכנות ובעלי העסקים
  • ולבסוף נביא כמה דוגמאות לתקשורת טובה בין הסוכנות ובעלי העסקים, וכיצד היא הובילה להצלחות

האזינו עכשיו בפלטפורמה המועדפת עליכם

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

מוכנים לקבל תוצאות שלא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם? 
יאללה, הקפה מתקרר

דילוג לתוכן