קריירה באורטל דיגיטל

כמה טוב שבאתם הביתה!

עבדנו קשה ובנינו צוות של מאדר פאקרז מקצוענים, מנוסים ומיומנים עם המון וותק, ניסיון וכישרון. החלטנו שאנחנו לא הולכים לתת שירותי דיגיטל סבירים או טובים, אלא שירותי דיגיטל מדהימים ומקיפים עם תוצאות שגורמות ללקוחות לשלוח לנו בקבוקי וויסקי וכרטיסי טיסה לאיטליה (סיפורים אמיתיים, אנחנו לא צוחקים).
אנחנו תמיד מחפשים את האנשים המוכשרים ביותר שיצטרפו למשפחה שלנו. כדאי לדעת שבאורטל דיגיטל, מקצועיות, ניסיון וכישרון יביאו אתכם רחוק, אבל גם קריצה, אישיות ייחודית וחוש הומור מפותח.

חושבים שמצאתם את הבית המקצועי הבא שלכם?
יש סיכוי טוב שאתם צודקים!

תעיפו מבט על כמה תמונות אווירה בשביל להבין כמה כיף פה
ומיד אחריהן תוכלו לראות את המשרות הפנויות אצלינו כרגע ולהגיש מועמדות

משרות פנויות

מנהלי קמפיינים למשרדנו בקדימה

אנחנו לא נאס"א, גן חיות או מנזר בודהיסיטי, לכן אנחנו לא מחפשים תותחים, ולא נינג'ות חלל, לא סמוראים וגם לא חיות טרף (אריה, דרקון, נמר, פנתר, מה שבא לכם). אנחנו מחפשים אנשים טובים, שיש להם ניסיון משמעותי, של 2-3 שנים לפחות, בניהול קמפיינים בפייסבוק ובמערכות פרסום נוספות (גוגל, אאוטבריין/טאבולה ואחרות).

אנחנו מחפשים אנשים שניהלו תקציבים ולקוחות מכל מיני סוגים, כתבו מודעות, השיגו תוצאות (וגם נכשלו קצת לפעמים, כי אלה החיים). אנשים שרוצים ליהנות מהעבודה שלהם, ולהיות חלק מסוכנות דיגיטל שעובדת קצת אחרת 🙂

דרישות פורמליות:

  • לפחות 2-3 ניסיון בפרסום משמעותי בגוגל ופייסבוק.
  • ניסיון קודם מסוכנות דיגיטל ו/או ניסיון משמעותי בניהול לקוחות קצה.
  • ראש טוב על הכתפים וחוש הומור בריא.
  • דברים שיהוו יתרון משמעותי:
  • היכרות טובה וניסיון בקידום בטאבולה ואאוטבריין
  • ניסיון באיקומרס וניהול תקציבים גדולים
  • ניסיון מעשי ושליטה טובה בגוגל אנליטיקס ותג מנג'ר
  • אנגלית משובחת

דברים (נחמדים) שפחות חשובים לנו:

תעודות יפות, דיפלומות מפונפנות, קורסים יוקרתיים ותארים מתקדמים.

יאללה, לחצו כאן והגישו מועמדות עוד היום

מנהלי קריאייטיב

הזדמנות נדירה להצטרף ללב הפועם של אורטל דיגיטל!
זו כנראה המשרה הכי מרגשת שפתחנו ב-13 השנים האחרונות. ואם הייתי יכול? הייתי עוזב את כסא המנכ"ל ולוקח אותה לעצמי. אני רציני לגמרי.
אנחנו מחפשים מנהל/ת קריאייטיב שהוא לא רק קופירייטר, אלא מנוע צמיחה. אחד שחי ונושם קריאייטיב 24/7 – כזה שבזמן הפנוי שלו גולל בטיקטוק, אינסטגרם ויוטיוב, וכל סרטון או טרנד ישר הופך אצלו לרעיון מטורף לקריאייטיב מנצח.

מהות התפקיד?
לחמש את הקמפיינרים שלנו בקריאייטיב הכי חד וממיר – אתה תהיה הכוח היצירתי שיביא את התוצאות הכי טובות ללקוחות הגדולים שלנו.
לכתוב, להביא השראה, לנסח בריפים ולבנות תהליכים – כל מה שצריך כדי להפוך את הקריאייטיב שלנו למכונה משומנת.
להשתלט על תיקי הלקוחות, להבין את הדנ"א של כל מותג ולדעת לצלול לעומק כדי להביא פתרונות יצירתיים.
להיות סופר-בקיא בטרנדים ולהבין איך להפוך אותם לנכסים שמייצרים תוצאות.
לשלב כלי AI כדי לשפר, להאיץ ולשכלל את תהליכי הקריאייטיב שלנו.

למי זה מתאים?
למי שיש ניסיון מוכח ביצירת מודעות ממומנות שמביאות תוצאות.
לבעלי עסקים שהתאהבו בקריאייטיב וכיום רוצים להתמקד בו.
למי שעבד בסוכנויות פרסום ומגיע עם ניסיון רלוונטי בעבודה עם לקוחות.
למי שיודע לכתוב בריפים חדים ומדויקים.
למי שיש ניסיון ביצירת UGC – ויודע איך להפוך כל רעיון לקריאייטיב מנצח.
למי שיודע לעבוד מול עורכי וידאו ומושן גרפיקס – ואפילו מבין קצת בעריכה.
למי ששולט בכלי AI ויודע איך לנצל אותם ליצירתיות פרקטית.
למי שיודע לעבוד מהר, לשמור על סדר ולנהל משימות בצורה חדה ומדויקת.
למי שיש לו תשוקה מטורפת לקריאייטיב ולחדשנות.

מה יוצא לך מזה?
הזדמנות לקחת חלק בהצלחות הכי גדולות שלנו ולהיות שותף אמיתי בצמיחה של הלקוחות.
עבודה בסביבה סופר-מקצועית, מהירה ומרגשת, עם המותגים המובילים.
להיות לב המנגנון היצירתי של אחת מסוכנויות הפרפורמנס הטובות בישראל.

איך מצטרפים?
אם זה נשמע בדיוק כמו התפקיד בשבילך, שלחו לנו קו״ח יחד עם תיק עבודות שמוכיח שאתם הדבר האמיתי

אנחנו זקוקים לקופירייטרים מוכשרים, שכתיבה היא טבע שני עבורם מאז שהם זוכרים את עצמם, ניסיון בעולמות השיווק והפרסום, אבל לא פחות חשוב מזה – חשיבה חדה ושנונה, יכולת מופלאה של התבטאות בכתב, יכולת מחקר עצמי ולמידה מהירה.

איזה קופירייטרים אנחנו מחפשים? כאלו שמכירים ומבינים את עולם הדיירקט ריספונס מרקטינג, או כאלו שלא באמת יודעים מה זה דיירקט ריספונס, רצים לגוגל ותוך שבוע חוזרים אלינו מורעלים מהחיים שלהם על הדבר הזה. צמאים ללמוד וצמאים לדעת.

דילוג לתוכן