הבלוג שלנו

כלי חדש לניתוח תוצאות חשיפת מודעות

לחידוש האחרון מבית פייסבוק קוראים Delivery Insights או בשמו המעוברת "נתוני שימוש של משלוחים"

פייסבוק התחילו לשחרר כלי חדש ומבטיח שיאפשר לנו, המפרסמים להבין טוב יותר את החשיפה של הקמפיינים שלנו ולהבין היכן יש לנו התנגשויות קהלים.

משיטוט ראשוני במסכים השונים אנחנו כבר מזהים כמה נתונים חשובים ומאוד מעניינים.

פייסבוק התחילו לשחרר כלי חדש ומבטיח שיאפשר לנו, המפרסמים להבין טוב יותר את החשיפה של הקמפיינים שלנו ולהבין היכן יש לנו התנגשויות קהלים.

משיטוט ראשוני במסכים השונים אנחנו כבר מזהים כמה נתונים חשובים ומאוד מעניינים.

הדבר הראשון, שאף קיבלנו התראה עליו בחשבון הפרסום, בעיה ב-delivery של המודעות, ומייד עם הכניסה קיבלנו גרף שמראה תנודות בתפוצה – מעולה לאיתור מיידי של בעיות בחשיפה.

הדבר השני שבולט מול העיניים הוא לשונית של התנגשות קהלים, או Audience Overlap. אז נכון, עקרונית הכלי הזה קיים בתצורה דומה בתפריט הקהלים ומאפשר להשוות בין קהלים שונים, אבל לא בתצוגה כזו נוחה וזמינה.

הדבר האחרון והחשוב גם הוא – 'רוויה של קהלים' או Audience Saturaion – ואם לפשט הוא מראה לנו נתונים מעניינים על רמות החשיפה לקהל, או במילים אחרות – עד כמה אנחנו "טוחנים" את הקהל שלנו. בנוסף לנתון הותיק והמוכר של תדירות הופעת המודעה, יש כאן עוד מגוון נתונים בנושא שיעזרו לנו לקבל החלטות אופטימיזציה טובות יותר

בזמן הקרוב נחקור את הכלי לעומק ובקרוב נפרסם מדריך מפורט יותר אודותיו.

יש לציין שבמדריכים השונים של פייסבוק עצמם יש התייחסות בכמה מקומות לנושא של Delivery Insights, אבל בפועל לא ראינו התייחסות לדשבורד החדש והמעניין הזה, לא שם ולא במקומות אחרונים, והוא גם לא נגיש עדיין ברוב החשבונות.

בינתיים, הנה כמה צילומי מסך נבחרים מתוך הכלי החדש והמגניב:

facebook delivery insights welcome message

 

 

facebook delivery insights welcome message

 

facebook delivery insights

facebook delivery insights

facebook delivery insights

facebook delivery insights

facebook delivery insights

facebook delivery insights

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

הכוח שלנו הוא לתרגם את כל המילים היפות במאמרים האלה לתוצאות בעסק שלך.
בעניין? אולי כדאי שנדבר.

דילוג לתוכן