הבלוג שלנו

חיפוש בעמוד עסקי בפייסבוק על פי מילות מפתח

אחת הפונקציות היעילות ביותר למנהלי עמודים עסקיים בפייסבוק היא האפשרות לבצע חיפוש בעמוד העסקי על פי מילות מפתח. כך למשל, אם אנחנו רוצים לבדוק מה כתבנו בברכה לפסח בשנה שעברה, או אם כתבנו פוסט ממש חזק שעבד מצוין לקידום מוצר מסוים, ואנחנו רוצים להיזכר מה כתבנו בשביל לקבל השראה, אפשר בקלות לחפש בעמוד לפי מילות מפתח שונות ולאתר בקלות את מבוקשנו.

בזמן האחרון הרבה מנהלי עמודים מתלוננים שהאפשרות לחפש תכנים בעמוד לפי מילות מפתח נעלמה להם ולא זמינה יותר, כאשר בפועל היא עדיין שם, רק במקום אחר.

אז איך נוכל לבצע חיפוש לפי מילות מפתח בעמוד העסקי?

כאשר אנחנו נכנסים לעמוד העסקי כמנהלים, נחפש בצד שמאל (או ימין למי שעובד בפייסבוק בעברית) את הפריט posts:

ברגע שניכנס למסך הזה נוכל בעצם לראות רק את הפוסטים של העמוד, וכאן אפשרות החיפוש חזרה למקום הרגיל שלה, ואפשר לחזור ולבצע חיפוש כרגיל:

אפשרות החיפוש הזו, באותה דרך בדיוק, אפשרית לא רק בעמודים המנוהלים על ידיכם, אלא בעצם בכל עמוד עסקי פייסבוק ניתן לבצע את החיפוש לפי אותו סדר פעולות בדיוק.

טיפ קטן של אלופים: פונקציית החיפוש בעמוד מכבידה מאוד על הדפדפן משום מה, וככל שגוללים למטה עוד ועוד לדפדפן יש נטייה להיתקע עד לרמה שצריך לסגור לחלוטין את לשונית פייסבוק או אפילו את כל הדפדפן ולהפעיל אותו מחדש. דרך אחת להתמודד עם זה היא לבצע את החיפוש לאחר סגירת כמה שיותר מהטאבים הפתוחים (בדפדפן כרום לפחות), ובכך לצמצם את צריכת הזיכרון של המחשב. דרך נוספת היא לרענן את מסך החיפוש אחת לכמה דקות על מנת למנוע מצב שבו תיאלצו בפתאומיות לסגור את הדפדפן כולו.

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

הכוח שלנו הוא לתרגם את כל המילים היפות במאמרים האלה לתוצאות בעסק שלך.
בעניין? אולי כדאי שנדבר.

דילוג לתוכן