בפרק הראשון של הפודקאסט נצלול אל התובנות שלנו בעקבות שנים בתחום הפרפורמנס והדיירקט ריספונס, ונראה איך הכל מתחיל בתיאום ציפיות בין הספק בתחום הפרסום ובין העסק שנעזר בו:
- נדבר על לקוחות ומה חשוב שידעו בעבודה עם סוכנות פרפורמנס
- נבדוק האם בעלי עסקים צריכים להסתכל על הוצאות הפרסום כהוצאה או השקעה
- נפרט איך אנחנו מגדירים הצלחה, מדוע היא לא מתרחשת בִּן לילה ואיך אנחנו מתווכים אותה לבעלי העסקים
- נמליץ לכל בעלי העסקים לתחזק מאגר נתונים פנימי של העסק, ולהצליב אותו עם המידע שהם יקבלו מספק הפרסום
- נסביר למה כדאי לשלם הרבה יותר על לידים איכותיים ואיך הם לרווחיות העסק בטווח הארוך
- ולבסוף נספר איפה אנחנו נכנסים לתמונה במחזור החיים של העסקים שעובדים איתנו