הבלוג שלנו
איך לוודא שהקהל הנכון רואה את המודעה שלי
שגיאות נפוצות בטרגוט וכללי 'עשה' ו'אל תעשה' בשבוע האחרון קהילות הפרסום והשיווק כמרקחה. מספר גדול של אנשים מדווחים שבעת צפייה בסרטוני ילדים ביוטיוב בערוצים כגון 'הופ' ו'לולי' (אם יש לכם
כלי חדש לניתוח תוצאות חשיפת מודעות
לחידוש האחרון מבית פייסבוק קוראים Delivery Insights או בשמו המעוברת "נתוני שימוש של משלוחים" פייסבוק התחילו לשחרר כלי חדש ומבטיח שיאפשר לנו, המפרסמים להבין טוב יותר את החשיפה של הקמפיינים
תמונה אחת לא שווה אלף מילים, היא שווה 100,000 ש"ח
כתבתם כתבה או מודעה מעולה ועכשיו השלב הבא כמובן זה לבחור תמונה – אחת כזאת שהיא גם מגניבה, גם מושכת את העין וגם מעבירה את המסר. על פניו זאת לא
איפה כדאי לבנות את דף הנחיתה לקמפיין שלי
מערכות מומלצות, וטיפים של אלופים בליבו של כל קמפיין פרסומי (כמעט) עומד לו בגאון דף הנחיתה אליו מנתבים את התנועה. דף נחיתה יכול לשמש למגוון מטרות שיווקיות – החל מהעברת
איך לשמור על האינטרסים שלך בשיווק דיגיטלי
עידן השיווק הדיגיטלי הביא בשורה מדהימה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בכל הקשור לפרסום והשיווק של העסק שלהם. היכולת להגיע לקהלים רחבים שהייתה שמורה בעבר לעסקים מבוססים שיכלו לשפוך תקציבי ענק
זקוקים ללידים? או אולי לחשיפות? הנה 4 סוגי קמפיינים בפייסבוק שחובה להכיר
אז איך עובד הקסם הזה של פרסום בפייסבוק? מערכת הפרסום של פייסבוק מבוססת על אלגוריתם חכם אשר יודע (ברוב המקרים) להציג את המודעות שלנו לאנשים הרלבנטיים ביותר. אבל זה לא
איך משיגים ויראליות בפייסבוק באמצעות שיווק בזמן אמת
קייס סטאדי קצר ומדוייק על ויראליות בפייסבוק ו-Real-Time Marketing מאז ש-Youtube עלו לאוויר בערך, נחשפנו בעולם השיווק, ובעולם האינטרנט בכלל, למושג חדש ומדליק שהפך למשאת נפשם של מותגים ומפרסמים רבים
השקר הנפוץ ביותר בעולם
מדיניות פרטיות – למה אני צריך את זה? מדיניות פרטיות זה אחד המסמכים החשובים כיום בשיווק הדיגיטלי לסוגיו, ומשום מה חלק מן המפרסמים לא מודעים בכלל לעובדה שהוא נדרש, ואחרים
30 דברים שלמדנו מ-3 שנים של פרסום ממומן בפייסבוק
איך ליצור פרסום ממומן בפייסבוק שבאמת עובד? סוכנות הניו-מדיה "אורטל דיגיטל" הפיקה מודעות בשווי של למעלה ממליון שקלים ועקבה אחר התוצאות במשך 3 השנים האחרונות. הנה, באומץ והכי תכל'ס, 30
איך להמנע מלייקים לא רלוונטים
איך להמנע מחשיפה לא רלונטית שמובילה ללייקים לא רלונטים ולבזבוז של כסף בקמפיינים שלכם: אם הגעתם לכאן, כנראה שיש לכם עמוד עסקי בפייסבוק, מה שאומר שיש לכם כנראה גם עסק
רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר
מוכנים לקבל תוצאות שלא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם?
יאללה, הקפה מתקרר