הבלוג שלנו

איך לוודא שהקהל הנכון רואה את המודעה שלי

שגיאות נפוצות בטרגוט וכללי 'עשה' ו'אל תעשה' בשבוע האחרון קהילות הפרסום והשיווק כמרקחה. מספר גדול של אנשים מדווחים שבעת צפייה בסרטוני ילדים ביוטיוב בערוצים כגון 'הופ' ו'לולי' (אם יש לכם

כלי חדש לניתוח תוצאות חשיפת מודעות

לחידוש האחרון מבית פייסבוק קוראים Delivery Insights או בשמו המעוברת "נתוני שימוש של משלוחים" פייסבוק התחילו לשחרר כלי חדש ומבטיח שיאפשר לנו, המפרסמים להבין טוב יותר את החשיפה של הקמפיינים

איך לשמור על האינטרסים שלך בשיווק דיגיטלי

עידן השיווק הדיגיטלי הביא בשורה מדהימה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בכל הקשור לפרסום והשיווק של העסק שלהם. היכולת להגיע לקהלים רחבים שהייתה שמורה בעבר לעסקים מבוססים שיכלו לשפוך תקציבי ענק

השקר הנפוץ ביותר בעולם

מדיניות פרטיות – למה אני צריך את זה? מדיניות פרטיות זה אחד המסמכים החשובים כיום בשיווק הדיגיטלי לסוגיו, ומשום מה חלק מן המפרסמים לא מודעים בכלל לעובדה שהוא נדרש, ואחרים

איך להמנע מלייקים לא רלוונטים

איך להמנע מחשיפה לא רלונטית שמובילה ללייקים לא רלונטים ולבזבוז של כסף בקמפיינים שלכם: אם הגעתם לכאן, כנראה שיש לכם עמוד עסקי בפייסבוק, מה שאומר שיש לכם כנראה גם עסק

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

מוכנים לקבל תוצאות שלא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם? 
יאללה, הקפה מתקרר

דילוג לתוכן